Zrób sobie dobry wizerunek

Case study: Corporate & Brand Identity – czyli jak projektować unikalny wizerunek firmy, na przykładzie agencji marketingowej.

Corporate & Brand Identity

Od wizerunku nie uciekniemy, nawet jeśli specjalnie się o niego nie staramy. To tak samo jak z opinią o drugim człowieku, każdy z nas w przeciągu kilku pierwszych sekund dokonuje oceny spotkanej osoby, tym samym każdy ma o kimś swoje zdanie. Dlaczego więc nie mielibyśmy zadbać o wizerunek firmy i budować pozytywne wrażenie o naszej marce? W końcu przecież lepiej kontrolować i świadomie wpływać na opinie naszych klientów, niż pozostawić im pełną swobodę do oceny. Jak to zrobić? Poznajcie przykład Corporate & Brand Identity agencji marketingowej – Driven Marketing.

Wytłumacz sobie wizerunek…

Wizerunek firmy – buduje pewną rozpoznawalność na rynku, kształtuje reputację, wyróżnia nas od konkurencji. Sprawia, że klienci wiedzą jak wygląda marka, co im oferuje oraz czym się zajmuje. Aby uzyskać odpowiedni efekt konieczne jest zaprojektowanie wyróżniającego Brand Identity.

Agencja Driven Marketing świetnie radzi sobie z zbudowaniem pozytywnego wizerunku. To dynamiczna, innowacyjna agencja typu full service. W ich ofercie znajdziemy twórcze i koncepcyjne prace oparte na najnowszych rozwiązaniach i trendach. Agencja działa już ponad 20 lat w obszarze kształtowania, rebrandingu czy zmieniania wizerunku dla światowych marek. Krótko mówiąc, mają nosa do marketingu oraz wizerunku…

Corporate & Brand Identity

Poskładaj sobie wizerunek…

Nazwa, logo, strona internetowa i identyfikacja wizualna są podstawowymi elementami tożsamości każdej marki. Na Corporate & Brand Identity agencji Driven Marketing składają się takie oto elementy:

-identyfikacja werbalna (nazwy, slogany, hasła)

-wizualna (logo, system identyfikacji wizualnej)

-formy komunikacji marketingowej (materiały promocyjne, marketingowe, reklamowe i działania public relations)

-system zachowań pracowników i przedstawicieli firmy (czyli kulturą organizacji)

Corporate & Brand Identity

Zaprojektuj sobie wizerunek…

Firma w pojęciu Brand Identity, to przede wszystkim logo w formie znaku graficznego, a także kolorystyka. Dlatego bez wcześniejszego zaprojektowania katalogu wzorów i standardów identyfikacji wizualnej, nie stworzymy spójnego wizerunku.

Tak zwana księga systemu identyfikacji wizualnej (SIW), to kompletny materiał, który zawiera projekt oznakowania nośników identyfikacji lub opakowań produktów danej firmy. Zawiera również opis wytycznych odnoszących się do sposobu stosowania tych nośników.

Księga identyfikacji wizualnej to przydatne narzędzie dla pracowników firmy, agencji reklamowych i firm public relations. Spełnia przy tym bardzo ważną rolę: pomaga integrować i zarządzać symboliką grupy.

Najczęściej występuje w formie elektronicznego przewodnika z zapisem wzorców, technologii, procedur produkcji, prezentacji marki oraz wszelkich elementów identyfikacji. Zawiera informacje o logo i oznakowaniu firmy, wszelkie formy reklamowe i materiały prezentujące firmę. Jest podstawą do opracowywania prawidłowych, spójnych wizualizacji kampanii reklamowych.

A tak wygląda niesamowity Brand Identity agencji Driven Marketing, warto się z poniższymi materiałami zapoznać i uczyć sztuki wizerunku od najlepszych 🙂

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Corporate & Brand Identity

Może Ci się również spodoba