Zakręcona kampania promocyjna Oreo

Słodka, kreatywna, zaskakująca, czasem nawet oburzająca kampania promocyjna Oreo – udowadnia, że ciastko nie jedno ma imię.

W tym roku główny producent markiz Oreo – Kraft Foods rozpoczął dość huczną kampanię marketingową o nazwie „Daily Twist”. Obecnie marka należy do koncernu Kraft Foods i obchodzi swoje 100. urodziny. Firma powstała dokładnie 6 marca 1912 roku w Nowym Jorku.

Ciasteczka Oreo w ramach kampanii, która potrwa do końca roku, będą wcielać się w różne postacie, tym samym zaprezentują nam najważniejsze wydarzenia z danego dnia. Z pewnością słyszeliście już o tej promocji w czerwcu, kiedy to ciasteczka Oreo pokazały kolorową tęcze na cześć mniejszości seksualnych. Towarzyszył im wtedy dopisek: „Nic dziwnego, że fundamentalistów oburzyło ciastko w kolorach tęczy – w końcu nie podobało im się też, kiedy biali mieszali się z czarnymi”. Ich tekst wywołał naprawdę wielką wrzawę w mediach, a także na Facebooku. Ale co się nie robi dla promocji?

Przez 100 dni zespół kreatywny marki Oreo intensywnie pracował nad stworzeniem nietypowych promocyjnych kreacji. Z pewnością towarzyszyły im wariackie nerwy, a czasem mniej lub bardziej udane pomysły. Jednak sądzę, że udział w tak zorganizowanej i przemyślanej kampanii to po prostu ekscytujące przeżycie.

Podsumowując: kampania promocyjna Oreo spowodowała ogromne zainteresowanie mediów na całym świecie oraz wzrost zaangażowania fanów na Facebooku o 110 procent, co jest naprawdę znakomitym wynikiem!

Dziś zebrałam kilka ciekawych kreacji, które z pewnością podarują wam chwile radości z tak dobrego marketingu. To prawdziwa „dziecięca rozkosz” je oglądać 🙂

Zdjęcia: http://oreodailytwist.tumblr.com/

Może Ci się również spodoba

  • Najlepszy strona, ktory ostatnio odwiedzilam. Bardzo dziekuje za wszystkie notki, a za te w szczegolnosci. Zawarte w niej informacje sa dla mnie niezwykle wazne. Powodzenia w dalszym pisaniu.