Wizerunkowa misja CANAL+

Jak w 30-sekundowym spocie promocyjnym połączyć poważną tematykę, emocje, spektakularne ujęcia i humor charakterystyczny dla wizerunku Canal+? Saatchi & Saatchi to się udało!

Źródło: http://www.misjaafganistan.pl

Dokładnie 24 września, ruszyła kampania PR dla autorskiego serialu wojennego Canal+ „Misja Afganistan”, którego premiera odbędzie się 14 października.

Kampania wizerunkowa wykorzystuje 30-sekundowy spot, który zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zadbano również o komunikację outdoorową na terenie całego kraju oraz kampanię PR w prasie telewizyjnej, life-stylowej i opiniotwórczej. Media zaplanował Zenith Optimedia Group.

Jak komentuje Marek Staniszewski, dyrektor wykonawczy pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy – spot promocyjny miał w pełni oddawać klimat serialu, dlatego jego bohaterowie mówią w języku paszto. W tle usłyszymy również muzykę charakterystyczną dla danej kultury regionu. Na końcu zaskoczy nas element humorystyczny…

Początkowo zdziwił mnie spot promocyjny. Zobaczyłam jeszcze raz, drugi i oswoiłam się z połączeniem elementów wojennych z humorem. Ogólnie zakończenie jest naprawdę udane, a cała idea spotu doskonale przemyślana. W końcu agencja Saatchi & Saatchi, która przygotowała kreację wie, co robi! Będę sobie to powtarzać za każdym razem, gdy jeszcze raz zobaczę ich spot reklamowy 🙂

Więcej informacji na temat „Misji Afganistan” można znaleźć na oficjalnej stronie serialu www.misjaafganistan.pl

Może Ci się również spodoba