Was ist das – kapusta i kwas?

Reklama – jesteśmy na nią tak odporni, że coraz częściej wątpię w jej skuteczność. Większość firm decyduje się na nią tylko dlatego, ponieważ konkurencja również z niej korzysta. Często bezmyślnie inwestując w proste, mało kreatywne reklamy. Na szczęście coraz częściej w worku reklamowym znajdziemy także reklamy zabawne i błyskotliwe.

Jednym z takich przykładów jest ciekawa kampania promocyjna warszawskiej agenci Leniva Studio, opracowana na zlecenie Goethe Institut. Niestety, na głównej stronie agenci znalazłam tylko informację, że kampania właśnie startuje i nic więcej…

Kampania „Was ist das? Kapusta i kwas”, w zabawny sposób opowiada o stereotypach na temat języka niemieckiego. Przewrotnym hasłom oczywiście prześwietla cel: „Może najwyższy czas uczyć się niemieckiego we właściwym miejscu”?

Czy sam pomysł jest kuszącą zachętą? Ocenę pozostawiam do dyskusji 🙂

Źródło: www.goethe.de

Może Ci się również spodoba