Uważaj, nadchodzi reprymenda od Wuja!

Pewnie nieraz słyszeliście od znajomego – dzisiaj nie mogę, ale w następnym tygodniu się spotkamy… Tak, tak i nie będę podawać tutaj nazwisk! Na szczęście marka Tyskie przychodzi nam z pomocą i ustami Wuja Konstantego udziela wideo-reprymend wszystkim krętaczom. Żarty się skończyły!

Reprymenda Wuja Konstantego

No dobra, sama wykręcam się od spotkań, chyba brakuje mi witamin bo po pracy mam ochotę tylko na sen… Ale to nie zmienia faktu, że zjawisko „migania się” od imprez, podając mniej lub bardziej przekonujące powody, jest dość częste. Może się to jednak zmienić, ponieważ do akcji wkracza marka Tyskie, która w tym roku świętuje 400-lecie swojego istnienia i szczególnie dba, aby nikogo nie zabrakło na jej urodzinach. Nie działa jednak w pojedynkę, do swojej akcji zaangażowała Wuja Konstantego, który udziela wideo-reprymend wszystkim opornym.

Kto to jest Wuj Konstanty? To trochę zgorzkniały, ale działający w słusznej sprawie bohater kolejnej akcji przygotowanej z okazji jubileuszu. Wcześniej fani Tyskiego moderowali profil marki, a ich portrety zawisły w Tyskich Browarach Książęcych.  Po raz pierwszy pojawił się w telewizyjnym spocie, gdzie wzruszał się staraniem przyjaciół, którzy pod jego drzwi specjalnie przenieśli bar, aby razem z nimi świętował 400 lat Tyskiego, gdyż: „Nikogo nie może zabraknąć” – jak głosi hasło kampanii.

Żarty najwyraźniej się skończyły i dobrotliwy wujek, na Facebooku pokazuje swoje mniej łagodne oblicze. W aplikacji „Reprymenda Wuja” Konstanty ujawnia skłonność do rugania niesfornych biesiadników, których zabrakło na spotkaniu przy piwie.

W internetowej odsłonie kampanii z okazji 400 lat Tyskiego nadal staramy się przekonać konsumentów do tego, że na spotkaniu przy Tyskim nikogo nie może zabraknąć. Reprymenda Wuja to spersonalizowane, widowiskowe i interaktywne narzędzie dla wszystkich tych fejsbukowiczów, których zmęczyły już wieczne wymówki imprezowych migaczy”.mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

Skorzystałam z okazji i przetestowałam aplikację: https://apps.facebook.com/reprymenda-wuja/

Pierw znalazłam ofiarę, która będzie idealna do reprymendy od Wuja Konstantego. Następnie wybrałam, jaką wymówkę podała odmawiając uczestnictwa w imprezie. Na koniec załadowałam swoje zdjęcie (żeby wiedziała od kogo jest reprymenda).

A tu efekt: http://apps.facebook.com/reprymenda-wuja/zobacz?id=521e556119c72

Jeżeli mam oceniać pomysł, to muszę przyznać, że aplikacja jest prosta i zabawna, a co najważniejsze angażuje fanów. Choć w pewnym momencie myślałam, że Wuj Konstanty zejdzie „z krzesełka” –  widać, że naprawdę przejął się swoją rolą.

Dobra, to teraz ja czekam na Wasze reprymendy w moim kierunku. Tylko grzecznie proszę! 😉

Reprymenda Wuja Konstantego

Pomysłodawcami kampanii są Paweł Góźdź i Ada Danisz z zespołu marki Tyskie, za kreację kampanii video odpowiada Agencja Grey, kreacją i produkcją w obszarze digital zajęła się Agencja Tequila, produkcja filmowa zrealizowana przez Graffiti Film, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC, zaś działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Może Ci się również spodoba