Spalona reklama…

Antynikotynowe reklamy to rewelacyjne kreacje, niebywałe pomysły, chwytliwe hasła i zerowa skuteczność…

antynikotynowa reklama

Gdy widzimy reklamę antynikotynową zamiast nerwowego odruchu rzucenia papierosa, przychodzi nam na myśl – tylko krótka obronna refleksja. Skąd to wiem? A mianowicie, udowodnili to polscy naukowcy! Stwierdzili bowiem, że antynikotynowe reklamy sprawiają, iż palacze po ich zobaczeniu wymyślają kontrargumenty, broniąc swojej pozytywnej postawy wobec palenia.

Skuteczne jednak mogą być te antyreklamy, które właśnie nie powodują obronnej postawy. Odpowiednim na to sposobem są dowcipne reklamy, które nie wskazują na główny przekaz emitowanego materiału.

Uważam, że tego typu kampanie promocyjne to z jednej strony bardzo „wdzięczny” i przyciągający uwagę temat, ale z drugiej, trudne do realizacji zadanie. Trudność w tym przypadku polega na tym, że palenie kojarzy się palaczom nie tylko z niebezpiecznymi chorobami, ale przede wszystkim z przyjemnością…

Antynikotynowe reklamy może i nie są skuteczne, ale zawsze rewelacyjnie wyglądają, ich kreacje są po prostu na najwyższym poziomie. Oto kilka dowodów:

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

antynikotynowa reklama

Może Ci się również spodoba

  • notka bardzo mi sie podoba. Wspomnialam juz o tym swietnym blogu moim przyjaciolom, ktorzy tez interesuja sie tematem. Mysle, ze bedziemy mieli duzo nowych rzeczy do obgadania. Dzieki wielkie!