Serce i Rozum ostro grają z kotem!

Gdy pojawił się nowi viral Orange Serce i Rozum w Internecie zawrzało. Czy tym razem zabrakło rozumu?

Źródło: https://www.facebook.com/serceirozum

W nowym viralu Orange Serce i Rozum najzwyczajniej postanowili „troszkę” wyśmiać reklamę Netii, w której to gra romantyczny Tomasz Kot.

Zapytacie jak to możliwe? A mianowicie w ramach kampanii promocyjnej Netii „Co Ci serce dyktuje” ruszył konkurs na stworzenie nowej wersji filmu reklamowego. Bohaterowie Orange postanowili, więc wziąć udział w konkursie i przygotować swoją reklamę z udziałem niesfornego kota. Spot przygotowała agencja Lemon Sky.

Moim zdaniem ich pomysł na nową reklamę Netii to odważny kontratak, w którym nie zabrakło typowego żartu dla Brand Hero z komentarzem: Rozum i ja nakręciliśmy reklamę na konkurs Netii. Wygramy? Mamy szansę? Jak czujecie?

Czuje, że nie jest źle!

Za tą ironię należy im się jak najbardziej pochwała. Jednak nie wszystkim ich nowy pomysł przypadł do gustu. W sieci znajdziemy wiele negatywnych komentarzy typu: „Słabizna, reklama z Tomaszem Kotem jest fajniejsza”, „Straszna żenada” itp. Jednak biorąc pod uwagę, że virar udostępniło już na Facebooku 221 fanów, a polubiło go prawie 2 tys., to moim zdaniem jest to odważna i dobra odpowiedź! Brawa należą się przede wszystkim za konsekwencję w prowadzeniu działań marketingowych i za niezawodny humor. Wcześniej mogliśmy podziwiać słynne już „adnin”, w której to Serce parodiowało Kaszpirowskiego z reklamy Netii.

Nie ma co krytykować ich pomysłu, bowiem rzadko firmy decydują się na tak odważny krok i ukazują dystans w stosunku do konkurencji. Serce i Rozum zrobili to najlepiej jak potrafią, czyli w kreatywny, błyskotliwy i humorystyczny sposób.

Może Ci się również spodoba