Redesign znanych marek

Wyobraźmy sobie marki, które tracą tożsamość, które decydują się na kreacje w wersji minimalistycznej. Białe tło i czarny, prosty napis, czy takie działania muszą zniszczyć skojarzenia związane z firmą?

redesign

Nie bez powodu opakowanie, to ważny element całościowego kreowania wizerunku marki. Określa tożsamość, komunikuje istotną wartość, zapada w pamięć, skupia uwagę, jest rozpoznawalne, określa wizerunek marki i wyróżnia ją na tle konkurencji. Dlatego obraz jest czymś więcej, potrafi przekazać całą esencje wartościującą markę.

Ale co by było, gdyby znane marki zrezygnowały ze swoich kolorowych opakowań i zdecydowały się na minimalizm? Dla firmy Antrepo to główny wyznacznik sukcesu produktu! Ich zdaniem minimalizm wpływa na ludzką percepcję i sposób postrzegania świata. Dlatego stworzyli niezwykłą galerię znanych opakowań w wersji light.

Moim zdaniem wersja „odchudzona” produktów jest rewelacyjna! Marki wcale przez to nie tracą swojej mocy przyciągania i charakteru. Być może spowodowane jest to tym, że znam te marki?

Zresztą zobaczcie sami:

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

redesign

Może Ci się również spodoba