O mnie

Paulina Baer pr-owiec

Paulina Baer,

Prowadzę, koordynuję, monitoruję i realizuję projekty w obszarach: marketing, reklama, Social Media, PR, SEO/SEM. W branży działam od 2010 roku.

Pierwsze odważne kroki w swojej karierze stawiałam w Mediach Regionalnych, a dokładnie  w dziale marketingu „Gazety Lubuskiej”. Zdarzały mi się tam sukcesy, potknięcia (zwłaszcza na schodach), ale także chwile, które nauczyły mnie dorosłego życia i posmakowania tytułu specjalisty ds. Marketingu. Ale co najważniejsze, przyjrzałam się dokładnie i wiem jak pracują dziennikarze – co obecnie jest dla mnie bezcennym doświadczeniem.

Z dnia na dzień pochłaniałam wiedzę, ucząc się co oznacza public relations na Uniwersytecie Wrocławskim. Z nauki narodziła się obszerna praca mgr na temat e-PRu.

Byłam już specjalistą ds. Public Relations wewnątrz firmy, gdzie z sukcesami rozsiewałam informacje prasowe, tworzyłam dobre copy, prowadziłam komunikację w social mediach, blogowałam, pozycjonowałam i optymalizowałam. Pracowałam w agencji marketingowej, w której realizowałam się głównie jako specjalista ds. Social Media. Posiadam wszechstronną wiedzę i mam spore doświadczenie, dlatego obecnie pracuję jako specjalista ds. marketingu i PR, w prosperującej firmie, gdzie dostałam jedno z najważniejszych zadań – „pracuj tak, aby się realizować”.

Moje podejście do public relations doskonale odzwierciedla wywiad, który udzieliłam dla portalu markana.pl. Współpracowałam również z branżowym miesięcznikiem „Press”.

Wg Dynamiki Bogactwa  – kreator połączony z mechanikiem. Zdaniem MBTI – naturalny lider o najrzadszym i najbardziej pożądanym profilu ENTJ.

Prywatnie wegetarianka i miłośniczka kolarstwa górskiego, która lubi w przerwach pomiędzy filmem komentować reklamy telewizyjne. Jestem ambitna, lubię wyznaczać sobie nowe cele i mam głowę pełną niewykorzystanych jeszcze pomysłów.

Dlatego powstał ten blog. Jedyne takie miejsce, gdzie subiektywnie, oczami PR-owca przedstawiam moje spojrzenie na temat public relations, najnowszych kampanii promocyjnych i wszystkich dobrych działań kreatywnych.

Jaram się dobrymi pomysłami