Ostatnie takie cięcie

Nigdy bym się nie spodziewała, że wizyta u fryzjera może skończyć się tak dramatycznie, i to nie z powodu beznadziejnej fryzury… A jednak w świecie przydługich i nudnych reklam, gdzie zdarzają się wyjątki, staje się to możliwe. Poznajcie kampanię promocyjną, która przysparza o szybsze bicie serca. Czytelnicy głodni wrażeń proszeni są o przeczytanie artykułu.

The Last Exorcism Part II

No dobra, gdyby nagle na mojej głowie pojawił się irokez mogłabym być nieco zszokowana. Ale pomyślcie sobie, że siedzicie zrelaksowani u fryzjera, patrzycie w lustro i nagle widzicie w nim… ducha! To musi być przerażające. Takie mocne wrażenia zafundowała swoim widzą kampania promocyjna filmu „The Last Exorcism Part II”.

thelastexorcismpart2poster

W ramach promocji powstał wiral, którego bohaterami są klienci salonu fryzjerskiego. Ich wizyta stała się bardziej stresująca niż zwykle… Ale jeśli myślicie, że zobaczenie ducha Ashley Bell Nell Sweetzer w lustrze, to wszystko na co stać organizatorów kampanii, to się naprawdę zdziwicie…

Moim zdaniem, spot promocyjny jest zabawny, ale nie chciałabym być na miejscu tych kobiet. Uwielbiam horrory, jednak mam bujną wyobraźnię i wolałabym nie być świadkiem takiej promocji. Na szczęście w naszej rzeczywistości, póki co mogę czuć się bezpieczna i lekko znudzona. 🙂

Udanych wrażeń!

Może Ci się również spodoba