Oryginalna promocja w jamajskim rytmie

Dziś w ramach inspiracji zapraszam do magicznego sklepu, w którym to zabrzmiała niezwykła muzyka…

kampania Red Stripe

Na jeden dzień niepozorny sklepik, położony we wschodnim Londynie, został specjalnie przygotowany do zaskakującej promocji. Co właściwie tam się działo? A mianowicie każdy klient, którzy postanowili sięgnąć po piwo marki Red Stripe uruchamiał muzykę…

W ten sposób butelki, miotła i wszelkiego rodzaju produkty, które znajdowały się w sklepie wybrzmiewały melodię, skomponowaną przez jamajskiego muzyka Dandy’ego Livingstone’a.

kampania Red Stripe

Pomysłodawcy tak nietypowej kampanii promocyjnej, która można powiedzieć, że przyjęła postać Flash Mob’a musieli naprawdę nieźle się napracować. Uważam, że końcowy efekt był naprawdę tego wart. W końcu miło jest popatrzeć na klientów, którzy angażują się w działania promocyjne, a przy tym świetnie się bawią. Z pewnością każdego PR-owca widok ten niezwykle by ucieszył.

Spot o nazwie: „Make music in the corner shop with Red Stripe” opublikowano na YouTube dokładnie 27 listopada i od tego czasu zgromadził ponad 50 tys. wyświetleń. Akcję przygotowała agencja KesselsKramer.

Jak zorganizować taką promocję? Zobaczcie spot: How Red Stripe made music in the corner shop.

A teraz czas sięgnąć po piwo Red Stripe, aby rozbrzmiała muzyka.

Może Ci się również spodoba