O dwóch takich, co zrealizowali dobre kampanie

Dziś chcę Wam pokazać dwie kampanie promocyjne, które przygotowały dwie najlepsze agencje reklamowe na świecie, dla dwóch najbardziej rozpoznawalnych marek. Dosłownie podwójna przyjemność!

kampanie promocyjne Apple i Nike

Pierwsza kampania, którą przedstawiam była dla agencji Wieden + Kennedy nie lada wyzwaniem, bo jak tu przedstawić interesującą historię w sposób dynamiczny, niekonwencjonalny, a na dodatek podkreślić charakter produktu, jego wygląd oraz zalety? Jakby było tego mało na wymyślenie konceptu i realizację agencja miała zaledwie kilka tygodni…

Czy sobie poradziła? Powiem tak, stworzyła naprawdę imponującą grafikę, która od razu mnie zachwyciła.

Dla uzupełnienia informacji dodam, że promocja, którą przygotowała agencja Wieden + Kennedy dla marki Nike przedstawia najnowszy model butów – Hypervenom. Przeznaczone są one dla piłkarzy atakujących, czyli dla takich zawodników jak: Neymar, Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Robert Lewandowski i Danny Welbeck. Ich premiera miała miejsce w Rio de Janeiro, gdzie buty były prezentowane przez Neymara i Wayna Rooneya podczas meczu między Anglią a Brazylią.

O drugiej kampanii nie mogłam nie wspomnieć…

Możecie nie być fanami marki Apple, możecie myśleć o jej fanach co chcecie, ale tę kampanię warto zobaczyć. Niby dlaczego? Ponieważ w ciekawy sposób przedstawia filozofię firmy, która ogromne znaczenie kładzie na design.

Spot „Apple: Intention”, który przygotowała agencja TBWA określany jest, jako „piękne widowisko”. Dla mnie to po prostu dobre przedstawienie marki, jej spojrzenia i charakteru.

W obydwu kampaniach promocyjnych odkryłam coś co mnie jara – pomysłowość. A jak Wam się podobają?

Może Ci się również spodoba

  • Apple wzbudza zachwyt i szacunek, to na pewno.

  • Rewelacja. Szczególnie apple. Nike to bardziej pomysł „wizualizacyjny”. Na copywriterach większe wrażenie na pewno robi apple:)

    • Zgadzam się, Apple przedstawiło dobre copy.