MediaCom Warszawa na 15 miejscu w Europie w rankingu Effie Effectiveness Index 2018, najwyższe miejsce agencji z Polski

Effie Worldwide

Organizacja Effie Worldwide ogłosiła listę „najskuteczniejszych marketingowców na świecie”, w oparciu o globalne wyniki właśnie opublikowanego raportu Effie Effectiveness Index 2018. MediaCom Warszawa zajął 15 miejsce w Europie i 71 miejsce na świecie, wśród agencji sieciowych, to najwyższe miejsce agencji z Polski w międzynarodowym rankingu.

Indeks Effie identyfikuje i ocenia najskuteczniejsze agencje, marketerów, marki, sieci i firmy holdingowe, analizując dane finalistów i zwycięzców z konkursów Effie Award na całym świecie, odbywających się pomiędzy 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2017 r.

Lista tegorocznych zwycięzców rankingu prezentuje się następująco:
Marketer: Unilever
Marka: Pepsi
Holding: Grupa WPP
Sieć agencji: McCann Worldgroup
Agencja indywidualna: Sancho BBDO
Niezależna agencja: Agencja reklamowa ACG

Najwyższe miejsce z Polski odnotował MediaCom Warszawa, zajmując 15 miejsce w Europie i 71 na świecie.

– W MediaComie w ostatnim okresie wymyśliliśmy i zrealizowaliśmy wiele świetnych, inspirujących kampanii, w efekcie czego dostajemy w ostatnich miesiącach dużo ważnych nagród w kluczowych konkursach branżowych. Jednak wysokie miejsce w Effie Effectiveness Index cieszy nas szczególnie, ponieważ ten ogłaszany corocznie indeks, to najbardziej wszechstronny globalny ranking skuteczności marketingowej – komentuje Jakub Kossut, CEO MediaCom Warszawa.

Dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył 9 nagród co dało mu łącznie 39 punktów.

Pełny ranking znaleźć można na stronie Effie Effectiveness.

Effie Effectiveness Index od 2011 r. identyfikuje i ocenia najskuteczniejsze agencje marketingowe, marketingowców i marki, analizując dane finalistów i zwycięzców z ponad 40 światowych konkursów Effie Award.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, GSK, TCCC, Mars, Danone Group oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ostatnich kilkunastu miesiącach tacy klienci jak: Netia SA (off-line), Manta, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych. W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w ostatnich kilkunastu miesiącach obsługę budżetów: PSA, Opel i Tesco.
Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.
MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. Tylko w konkursie Effie Awards w 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 r. został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie w 2017 r. domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.

Może Ci się również spodoba