Marketing partyzancki

kampanie promocyjne ciekawe, intrygujące, zabawne, ale także nudne, bez polotu i pomysłu, które wiążą się z bezmyślnie zmarnowanymi pieniędzmi. Kampania niemieckiego portalu jobsintown.de to z całą pewnością najlepsza inwestycja promocyjna.

marketing partyzancki

Kampania reklamowa niemieckiego serwisu rekrutacyjnego jobsintown.de może i nie jest nowa, ale moim zdaniem to doskonały przykład pomysłowego i zabawnego marketingu, który niesie za sobą prosty, ale mocny przekaz skłaniający nas do ciekawy przemyśleń 🙂

Niemiecka kampania pod hasłem  – „Das Leben ist zu kurz für den falschen Job”, czyli „Życie jest zbyt krótkie, by mieć złą pracę” rozpoczęła się dokładnie w 2006 roku i trwała przez cztery lata. Pomimo tego, że odbyła się kilka lat temu to jej główne hasło, jest jak najbardziej wciąż aktualne…

Dlaczego kampania niemieckiego portalu jobsintown.de jest tak intrygująca? Ponieważ jej pomysłodawcy – agencja reklamowa Scholz & Friends, wpadła na genialny pomysł zastosowania marketingu partyzanckiego (ang. guerrilla marketing), czyli umieścili  bardzo realistyczne plakaty reklamowe na nietypowych nośnikach, co samo w sobie było zaskakujące i przyciągało uwagę odbiorców.

Mam nadzieję, że niebawem i w naszej przestrzeni miejskiej spotkam się z  tak doskonałym, jak na poniższych zdjęciach – marketingiem partyzanckim 😉

marketing partyzancki

marketing partyzancki

marketing partyzancki

marketing partyzancki

marketing partyzancki

marketing partyzancki

marketing partyzancki

marketing partyzancki

Może Ci się również spodoba