Koniec żartów w Plusie!

Stało się, po siedmiu latach kabaret Mumio przestanie reklamować sieć komórkową Plus. Jak to możliwe?

Źródło: http://foto.wapnet.pl/

 A tak to! Nowy przetarg, nowe wyzwania… Polkomtel, do którego należy sieć komórkowa Plus postanowił zmienić agencję reklamową, która zajmuje się promocją sieci. Obecnie nowe kreacje, spoty i kampanie promocyjną przygotuje agencja reklamowa Change Communications.

Jak informuje Polkomtel, zaprezentowana przez agencję Change Communications „strategia i ogólna koncepcja kreatywna w największym stopniu odpowiadały oczekiwaniom co do nowego sposobu komunikacji marki Plus”. Pierwszą kampanie promocyjną w wykonaniu nowej agencji zobaczymy podczas prezentacji świątecznej oferty.

W ten prosty sposób znikną z telewizji spoty z udziałem kabaretu Mumio, których pomysłodawcą była agencja PZL. Współpraca trwała od 2005 roku.

Widać, że Plus poszukuje sposobu na swój wizerunek i wyróżnienie swoich ofert. Być może reklamy z udziałem Mumio były zbyt absurdalne? A może po prostu żart się przejadł? Co prawda jeszcze kilka lat temu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, choć dla mnie czasami były po prostu dziwne i niezrozumiałe.

Może warto zadać sobie pytanie: czy Mumio znika z plusa już, a może dopiero?

A oto dawka żartu na plusie:

Kabaret Mumio możemy jeszcze zobaczyć w emitowanych od września spotach reklamujących Samsunga Galaxy S III.

Może Ci się również spodoba