Kampania ze sprawdzonego źródła

Czyli o kampanii promocyjnej CNN z udziałem największych politycznych przywódców.

Dziś przygotowałam dla was kampanię promocyjną, która w 2011 r. zdobyła brąz na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Jak sądzicie, czy stacji CNN udało się nakłonić polityków do udziału w ich kampanii? Oczywiście, że nie…

Dyrektor kreatywny – Karpat Polat oraz dyrektor artystyczny – Hande Güler, zrealizowali kreacje reklamowe w oparciu o photoshop.

Kampania reklamowa wiadomości CNN: Live from the Source, przedstawia cztery plakaty, na których najwięksi polityczni przywódcy prezentują opinii publicznej: jasne i rzetelne najnowsze informacje. Co paradoksalnie jest sprzeczne z ideą kampanii, ponieważ jej kreacje nie ukazują prawdziwej rzeczywistości…

Ale i tak uważam, że kampania CNN jest pomysłowa i godna uwagi, a kreacje zostały wykonane w mistrzowski sposób. Co potwierdza tezę, że photoshop czyni cuda, nawet w świecie polityki 🙂

Może Ci się również spodoba