Kampania promocyjna z głową
Ile owadów jemy rocznie? A może jaki kolor lubią komary? Nie wiecie? Na te i inne pytania odpowie nowa kampania promocyjna dla Muzeum Nauki w Vancouver.
Nauka może być fascynująca, a nawet zabawna, z łatwością udowodniła to kampania dla Muzeum Nauki w Vancouver, którą przygotowała agencja Rethink. W ramach kampanii promocyjnej zobaczymy serie spójnych billboardów oraz innych elementów reklamy outdoorowej.
Billboard całkowicie pokryty złotem może być ciekawy, ale informacja o tym, że każdego dnia połykamy litr smarków może być trochę… odrażająca. Ale to właśnie dlatego, że hasła kampanii są takie, a nie inne jest ona po prostu zabawna, a przy tym z pewnością skuteczna. Dlaczego? Ponieważ jest przemyślana i pomysłowa, a to cenie sobie najbardziej w kampaniach promocyjnych, a nie utarte schematy i przywiązanie do tradycyjnych przekazów…
Kampania skierowana jest do najmłodszych i osób, które lubią wiedzieć więcej od innych.
Dla tych bardziej ciekawskich na zakończenie dodam, że „złoty billboard”, wart 6000$ strzegło 2 strażników przez 24 godziny 😉
Perły mogą ważyć do 6 kilogramów
Dwa najbardziej popularne lęki: przed klaunami i wysokością
Bóbr potrafi wyciąć 200 drzew rocznie
Każdego dnia rosną nam 121 stóp włosów
Połykamy litr smarków każdego dnia
Każdego roku zjadamy 430 owadów
Komary kochają kolor niebieski
Ludzie mają alergię na ślinę komarów