Kampania promocja po męsku

Dziś na temat dwóch najnowszych kampanii promocyjnych, które intrygują swoim męskim, lecz nieco delikatnym charakterem…

soraya reklama „Nieustraszeni Bohaterowie ze Stadionu Narodowego”

Pierwsza kampania, która przykuła moją uwagę przedstawia znaną i dość humorystyczną scenę z naszego „Basenu Narodowego”. Pamiętacie ten moment, kiedy to podczas meczu Polska – Anglia dwóch kibiców wbiegło na zalaną wodą murawę Stadionu Narodowego? Był to naprawdę przezabawny widok, który moim zdaniem rozluźnił atmosferę… Nie dziwi mnie, więc fakt podchwycenia tej sceny i wykorzystania jej w kampanii promocyjnej.

Dlatego od 9 listopada możemy oglądać najnowszą reklamę kosmetyków Soraya Men Adventure (Cederroth Polska) pt. „Nieustraszeni Bohaterowie ze Stadionu Narodowego”. Spot podkreśla, że kosmetyki Soraya Men Adventure są przeznaczone dla pasjonatów, odważnych, nieustraszonych i szukających przygód mężczyzn.

Po obejrzeniu spotu reklamowego stwierdzam, że kibic ze stadionu z łatwością podołał kolejnemu zadaniu i świetnie wpisał się w charakter promowanej marki. Reklama do obejrzenia w niszowych kanałach TVN i Polsat oraz DAP. Za reżyserię i kreację odpowiadała Cederroth Polska.

Druga męska kampania dotyczy dość delikatnego tematu. I w tym momencie wypada mi wtrącić obiektywne, kobiece zdanie. Ile to razy my kobiety musimy, po każdym kichnięciu mężczyzny wysłuchiwać: „o Jezu”, „o matko”, a nawet „o Boże”… Pomysłodawcy kampanii reklamowej pt. „Mężczyźni nie chorują, a walczą o życie” marki Gripex doskonale wyczuli męskie dolegliwości, bóle i jęk oraz kobiecą walkę z nimi…

W ramach kampanii promocyjnej powstał również „Wielki test męskiej grypy”. Dzięki testowi każda kobieta dowie się, jakim typem chorującego jest jej partner, syn czy kolega z pracy. Rezultat testu podpowie również, jak radzić sobie z czterema zdefiniowanymi rodzajami chorych: dramatyzującym Divą, nieugiętym Superbohaterem, słodkim Misiaczkiem czy uroczym Czarusiem.

Niestety mnie Czaruś nie zaczarował, może dlatego, że jak podają pomysłodawcy kampanii, jest ona skierowana do „młodszych kobiet”, czyli jak przypuszczam w wieku poniżej 24 roku życia…

kampania gripex

Akcja reklamowa obejmuje swoim zasięgiem Internet, PR, prasę, radio, telewizję, reklamę zewnętrzną, ambient i mobile. Kampania odsłonowa obecna jest na największych portalach internetowych: Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl, Pudelek.pl.

kampania gripex

kampania gripex

Za koncepcje kreatywną i produkcję odpowiada – agencja kreatywna Gong. Za działania PR – agencja Ciszewski MSL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Profil na Facebooku poprowadzi: USP Zdrowie, a za social media odpowiada MSL Group Social Hive.

Może Ci się również spodoba