Jesz to, co dotykasz

Rzeczy codzienne i codzienne czynności w szalonej kampanii PR!

kampania reklamowa

Zanim zobaczyłam tą kampanie reklamową żyłam w przekonaniu, że produkt, jakim jest mydło, to mało wdzięczny obiekt marketingowy. A  jednak się myliłam!

Marka mydła Lifebuoy wraz z agencją reklamową Nemesis Pictures stworzyła kampanie „Jesz to, co dotykasz”, której głównymi bohaterami są nasze słodkie zwierzaki w nowym, dość niecodziennym wydaniu…

Pies przypominający chleb, kot rogalik, czy muffinkowy chomik – wszystko to po to, aby przekonać nas do częstszego mycia rąk.

Niesamowitość tej kampanii jak sądzę tkwi w prostocie pomysłu. Kreacje reklamowe nie są skomplikowane, temat dobrze nam znany, a przekaz jasny i czytelny. Jeśli do tego dodamy humor otrzymujemy gotowy przepis na skuteczną kampanie PR.

kampania reklamowa

kampania reklamowa

kampania reklamowa

Może Ci się również spodoba