It’s Showtime!

Świąteczna kampania promocyjna dla kanału BBC One to jeden wielki, ale jakże twórczy chaos…

Kampania promocyjna BBC 'It's Showtime'

Święta to czas, kiedy w telewizji powiewa nudą i starymi filmami. Nic ciekawego się nie dzieje i nic nie może mnie zaskoczyć. Ale kampania promocyjna dla angielskiego kanału BBC One przekonuje, że nie koniecznie tak musi być…

W najnowszym spocie promocyjnym zrealizowanym dla publicznej stacji telewizyjnej naprawdę wiele się dzieje. Skąd w niej tyle energii i pozytywnego, twórczego chaosu? Bo święta same w sobie są zwariowanym okresem. A założeniem kampanii jest promocja programu telewizyjnego właśnie na święta, w którym to widz znajdzie wiele interesujących i niespodziewanych propozycji.

W rolę producenta, odpowiedzialnego za przygotowanie świątecznego harmonogramu dla BBC One wcielił się aktor Rob Brydon. Dodatkowo w spocie zobaczymy takie znane osoby jak: David Walliams, Miranda Hart, Matt Smith, Lee Mack, Mrs Brown, Strictly’s Craig Revel-Horwood, gwiazdy Eastenders i tańczącego psa…

Nie po raz pierwszy to właśnie londyńska agencja public relations RKCR/Y&R przygotowała kampanię promocyjną dla BBC One. Widocznie wiedzą, co klient lubi najbardziej i z pewnością potrafią przekonań go do swoich pomysłów, a jak wiadomo nie jest to wcale takie proste (ale o tym kiedy indziej).

Jakby było tego mało agencja nie stworzyła jednego spotu, ale kilka, które powiązane są wspólnym, znakomicie pasującym do całej akcji hasłem: „It’s Showtime!” Zobaczymy również cztery trailery: jeden 30 s., kolejne po 60 s. oraz najkrótszy 20 s. A także tak zwany projekt Lights Show, który został wyświetlony na Pałacu Buckingham.

W ramach promocji w social mediach powstała specjalna aplikacja na Facebooku, dzięki której widzowie mogą stworzyć swój własny, świąteczny harmonogram TV. Aplikację znajdziemy na oficjalnym fan pagu BBC One.

Wszystko, co było warte powiedzenia w ramach tej kampanii, zostało powiedziane, czas więc na przedstawienie – „It’s Showtime!”

Może Ci się również spodoba

  • Nie wierzę własnym oczom, te klipy można oglądać dla czystej przyjemności 🙂