„Gacie w dół…”, czyli kampania Rak&Roll dla mężczyzn

Kampania PR, której spot reklamowy zaczyna się tymi słowami „Gacie w dół i palec w dupę” musi zaciekawić. Zwłaszcza, jeśli występują w nim znani aktorzy: Kinga Preis, Magdalena Popławska, Olga Bołądź i Leszek Lichota.

Moim zdaniem kampania Gadaj-Badaj fundacji Rak&Roll jest po prostu niesamowita. Mówi o tematach ważnych, inaczej niż wszyscy. Jest kreatywna, chwytliwa i interesująca. Jej hasła są mocne i doniosłe. Mogą początkowo zaszokować, ale kto nie wykorzystuje emocji w kampanii promocyjnej, ten skazany jest na niewidoczność.

Celem kampanii jest dotarcie do mężczyzn i przekonanie ich do badań profilaktycznych nad rakiem prostaty. To nie tylko zachętą, ale również swoiste przełamanie tematu tabu.

Film reklamowy Gadaj-Badaj wyreżyserował Wojciech Smarzowski, a zdjęcia wykonał Piotr Sobociński. Pomysłodawcą spotu był Jacek Maciejewski z agencji Euro RSCG 4D, we współpracy (dialogi) z Joanną Sienkiewicz, pisarką i copywriterem. Moje wielkie gratulacje dla kreatywnych umysłów!

W ramach kampanii promocyjnej zostały również przygotowane reklamy prasowe i internetowe, które pojawią się w różnych wersjach: „Kto nie wypina tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić”, „Rozmawiasz z kuplami o dupach? Pogadaj o swojej.” Zobaczymy je w prasie skierowanej do mężczyzn, mediach opiniotwórczych, a także w internecie. Powstała także strona internetowa www.gadajbadaj.pl, na której będzie można znaleźć podstawowe informacje o problemie.

Fundacja Rak&Roll zasłynęła już kampanią „Zbieramy na cycki i dragi”. Założycielką i wieloletnią szefową fundacji była Magda Prokopowicz, która po 8 latach przegrała walkę z chorobą.

Źródło: http://raknroll.pl

Może Ci się również spodoba