Eska Rock pracuje nad formą?

Mój dzień nie może być udany bez Eski Rock. Dla wielu jest to nadal dobre słowo o poranku, ale czy ich nowa „anielska” kapania promocyjna przekona nieprzekonanych i nawróci zbuntowanych?

Z początkiem września wystartowała nowa kampania promująca stację pod hasłem „Eska Rock w dobrej formie do końca świata”. W reklamie wykorzystano świetne fotografie całej redakcji radia Eska Rock. Autorem zdjęć jest Robert Laska, a pomysłodawcą stylizacji Marcin Bisiorka, dyrektor programowy stacji.

W miesięcznej kampanii outdoorowej, która została zrealizowana na aglomeracji warszawskiej, śląskiej i krakowskiej, wykorzystano aż 400 nośników reklamowych! Kampania obejmie także znane, ogólnopolskie tytuły prasowe, miesięczną kampanię banerową w serwisach internetowych oraz własne kanały promocyjne stacji radiowej.

Kampania poszerzona jest również o emisję reklam w sieciach kinowych Multikino i Cinema City w całej Polsce. Dodatkowo przed oraz po każdym programem Kuby Wojewódzkiego w telewizji TVN zobaczymy bilbordy sponsorskie.

Co ciekawe strategię działań reklamowych przygotował sam dział promocji radia Eska Rock. Dobrze, że pracodawcy tej stacji radiowej wykorzystują potencjał swoich pracowników. Kampanię outdoorową zaplanowały: dom mediowy Starcom i New Public. Uważam, że kampania zapowiada się na bardzo intensywną i ciekawą. Z drugiej strony po ostatnich zawirowaniach, których skutkiem było zwolnienie Michała Figurskiego sądzę, że Eska Rock będzie musiała wiele popracować nad przywróceniem swojej formy. Może pomoże jej w tym Agnieszka Szulim lub Maciej Stuhr?

Zastanawia mnie jeszcze jeden mały szczegół, a mianowicie dlaczego na promującej fotografii wśród anielskiej redakcji znalazł się pan w zielonej koszulce? Przypadek? Czy raczej umyślny zabieg?

Bez względu na różne wpadki Eski Rock, wybaczam im wszystkie grzechy i pozostaje ich wierną słuchaczką 🙂

Może Ci się również spodoba