EMLAB W NOWYM SKŁADZIE PODSUMOWUJE PIERWSZE PÓŁROCZE 2018 ROKU

Agencja Emlab podsumowuje półrocze

Agencja eventowa Emlab działa na rynku od przeszło trzynastu lat. W ostatnim czasie przeszła szereg zmian, dzięki czemu poszerzyła kompleksowość oferty i konkurencyjność usług. Nowe twarze, reorganizacja struktury, nowi klienci i realizacje – tak wyglądało pierwsze półrocze br. w agencji Emlab, należącej do Grupy S/F.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy szeregi agencji Emlab zasiliło kilka nowych twarzy. Do zespołu dołączyły m.in.: Monika Zawisza-Bąk, Senior Production Manager, od prawie dwudziestu lat w branży eventowej i Dorota Wojtczak, Head of B2B, marketer z piętnastoletnim doświadczeniem w digital marketingu i w zarządzaniu projektami marketingowymi.

„Naszym celem jest dostarczanie kreatywnych, innowacyjnych i przede wszystkim efektywnych biznesowo rozwiązań. Wierzę, że można to osiągnąć z pomocą doświadczonego i odpowiednio dobranego zespołu oraz dzięki możliwościom pozostałych spółek wchodzących w skład Grupy S/F. W konsekwencji prowadzonych działań, w ciągu ostatniego półrocza udało nam się nawiązać współpracę z ośmioma nowymi klientami przy równoczesnym utrzymaniu wysokich standardów obsługi dotychczasowych partnerów. Sukcesy z ostatnich miesięcy utwierdzają nas w przekonaniu, że obrana strategia przyniesie oczekiwane rezultaty.” – mówi Wojtek Małysz, Managing Director, Emlab.

Wśród realizacji, które agencja odnotowała w 2018 roku są m.in.: ogólnopolska premiera międzynarodowej platformy do handlu sprzętem ciężkim Tradus (Grupa OLX), otwarcie .KTW – najnowocześniejszego biurowca
w Katowicach (TDJ Estate), kreacja oraz produkcja contentu i interaktywnej aplikacji zaprojektowanej na potrzeby klienta uczestniczącego w Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach, czy zorganizowanie trzeciej edycji wydarzenia B2B dla branży nieruchomości – Spotkania Liderów Nieruchomości Otodom.

Dzięki zapleczu Grupy agencja uzupełnia projekty eventowe o komunikację marketingową (Scholz&Friends), akcje w social mediach (The Digitals), badania rynkowe (IQS), systemy wspierające sprzedaż online (Platsream), oraz performance marketing (Booost). Szereg tegorocznych działań agencji koncentruje się również na wydarzeniach związanych z aktywizacją i współpracą z influencerami (Talent Media), jak i na realizacji autorskich konceptów Emlab. Tak zdywersyfikowane i wyspecjalizowane zaplecze agencji pozwala dobrać najlepsze narzędzia do realizacji celów biznesowych klienta, wykraczając poza standardowe działania agencji eventowych.

Może Ci się również spodoba