Dziki dyrektor ds. marketingu

Zawsze stoi na czele stada. Często pokazuje i demonstruje swoją pozycję. Wygląda na groźnego osobnika, jednak doskonale wie jak współpracować z grupą. Cechuje się ogromnym sprytem, a także pomysłowością. Czy już wiecie o kogo chodzi? Jeśli nie to poznajcie nowego dyrektora ds. marketingu marki Old Spice. Mówię wam, istny wilk w owczej skórze…

 Old Spice dyrektor ds. marketingu

Nowy dyrektor ds. marketingu Old Spice nazywa się Mr. Wolfdog. Pierwszym zadaniem jakie stoi przed nim jest obudzenie w mężczyznach prawdziwej, nieokiełzanej natury i stworzenie najbardziej dzikiego zapachu na świecie. Jeśli sądzicie, że nie posiada odpowiednich predyspozycji zdradzę wam, że Mr. Wolfdog pracował wcześniej jako samiec alfa w stadzie, które mieściło się dokładnie w lesie liściastym. Co prawda, nie potrafi mówić oraz pisać, ale za to doskonale rozumie ćwierkanie ptaków. Ta umiejętność z pewnością przyda mu się w branży PR, gdzie liczy się szybkie przekazywanie najnowszych informacji.

 Old Spice dyrektor ds. marketingu Mr Wolfdog.

 Old Spice dyrektor ds. marketingu Mr Wolfdog.

 Old Spice dyrektor ds. marketingu Mr Wolfdog.

 Old Spice dyrektor ds. marketingu Mr Wolfdog.

 Old Spice dyrektor ds. marketingu Mr Wolfdog.

Uważam, że Mr. Wolfdog to połączenie profesjonalisty o dość nieokiełzanym charakterze, który idealnie pasuje do współczesnego dynamicznego i innowacyjnego świata. Może i racja, że wygląda przerażająco z tym urządzeniem, które umożliwia mu komunikację z ludźmi, ale już teraz wiem, że jest to właściwy człowiek (a właściwie ssak z rodziny psowatych) na właściwym miejscu.

A mianowicie, na pierwsze wystąpienie Mr. Wolfdog nie musieliśmy długo czekać. Na jego blogu mrwolfdog.com możemy już zobaczyć poradnik „Jak odnieść sukces w życiu”. Strona będzie codziennie aktualizowana. Ale to jeszcze nie wszystko, jego poczynania możemy również śledzić na Twitterze (twitter.com/DirectorWolfDog), gdzie w ciągu jednego dnia zgromadził około 2, 5 tys. obserwujących.

Naprawdę to prawdziwa przyjemność poznać Mr. Wolfdog. Z pewnością jako PR-owiec będę bacznie obserwować jego zmagania. Jako doświadczona już w działaniach promocyjnych, osobiście radzę mu w pierwszej kolejności: odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz w życiu robić? A potem zacząć to robić… 🙂

Może Ci się również spodoba