Doda mniej atrakcyjna od oferty sklepowej?

Zanim zobaczyłam debiutancką kampanię promocyjną sklepów Media Expert pomyślałam – To upadek gwiazdy… Po zapoznaniu się z ich materiałem promocyjnym i po dłuższym zastanowieniu, śmiało stwierdzam, że: po pierwsze, Doda nie wystąpiła nago w reklamie (jak to wiele branżowych portali postanowiło napisać w swoich komunikatach), po drugie, pozytywnie zaskoczyło mnie jej podejście do własnej osoby.

Gwiazda w reklamie z dystansem i lekką ironią, dumnie afiszuje się wśród półek sklepowych, niestety jej urok osobisty nie jest na tyle wystarczający by wygrać z produktami Media Expert. Tym samym udowadnia, że jest: „Mniejszą atrakcją w porównaniu z ofertą sklepów Media Expert”.

Dlaczego agencja – Ambasada Brand Communications, która odpowiada za wykonanie kampanii promocyjnej zdecydowała się właśnie na zatrudnienie Dody? Oto odpowiedź:

„Potrzebowaliśmy gwiazdy wielkiego formatu i z dużym dystansem do siebie, by pokazać, że nawet ona nie ma szans w starciu z ofertą i cenami Media Expert” – mówi cytowany w komunikacie prasowym Witek Koroblewski, nowy dyrektor kreatywny Ambasada Brand Communications (wcześniej związany z Young & Rubicam).

Tak sobie myślę, że jeszcze kilka lat temu Doda z pewnością nie zdecydowałaby się na wzięcie udziału w takiej reklamie. Wydaje mi się, że ostatnio wokół jej osoby zrobiło się jakby trochę ciszej… Może to sposób na zwrócenie na siebie uwagi? Czy okaże się skuteczny? Paradoksalnie komunikat kampanii promocyjnej mówi zupełnie, co innego. Osobiście, zawsze uważałam Dodę za sprytną, wykreowaną z odpowiednio zaplanowanym wizerunkiem osobę publiczną i z pewnością współpraca z Media Expert nie zmieni mojej opinii, a wręcz przeciwnie utwierdzi mnie w moim przekonaniu.

To by było na tyle…

Spoty wyreżyserował Michał Bulik. Za produkcję filmu odpowiedzialna była Flota Filmowa. Kampania wizerunkowa sieci sklepów Media Expert do zobaczenia już od 22 listopada.

Może Ci się również spodoba