Czy to ptak? Czy to samolot? Nie, to Virgin Atlantic!

Co chcą robić, kiedy dorosną super utalentowane dzieciaki z niezwykłymi mocami? Może pracować wśród zwykłych ludzi? Nie wierzycie? Poznajcie nieziemską kampanię promocyjną Virgin Atlantic.

Virgin Atlantic „Flying in the Face of Ordinary”

Nowa kampania promocyjna linii lotniczych Virgin Atlantic zatytułowana „Flying in the Face of Ordinary” (czyli Latając w obliczu zwykłych) jest naprawdę niezwykła… Dzięki 90 s. reklamie firma chce promować długodystansowe loty, ale na tym nie kończy. Ich nowa kampania to również długoterminowa strategia mająca na celu wzmocnić wizerunek marki, a ostatecznie przyciągnąć nowych pracowników. Obecnie linie poszukuje 150 nowych chętnych osób, które dołączą do grona Virgin Atlantic.

Virgin Atlantic „Flying in the Face of Ordinary”

Reklama w filmowy sposób przedstawia życie zwykłych ludzi, którzy jednak dysponują wyjątkowymi talentami. Jedno dziecko posiada ogromną miłość do latania, inne pasjonuje się techniką, a jeszcze inne przewidują, co wydarzy się w niedalekiej przyszłości. Gdy ci mali bohaterowie dorastają mogą pracować tylko w jednym miejscu. Gdzie? Oczywiście w Virgin Atlantic. W ten sposób marka wykracza poza normę, aby dostarczyć niezapomnianych wrażeń dla swoich pasażerów.

Kampanię promocyjną dla Virgin Atlantic po raz kolejny przygotowała znana agencja RKCR / Y & R. Film został nakręcony przez Antoine-Bardou Jacquet.

Poniżej spot promocyjny Virgin Atlantic „Flying in the Face of Ordinary”:

Może Ci się również spodoba