PR-owiec.pl

  • O MNIE
  • KONTAKT I WSPÓŁPRACA
  • O MNIE
  • KONTAKT I WSPÓŁPRACA

PR-owiec.pl

PR-owiec.pl
  • MARKETING
  • PUBLIC RELATIONS
  • SOCIAL MEDIA
  • MOTYWACJA
  • PORADNIA
  • INFORMACJE PRASOWE

przykładFB

przez Paulina Woźniak · 21 stycznia 2016

  • Poprzedni post Case study: czego nie warto robić przy promocji postów na Instagramie

Może Ci się również spodoba

  • redesign Nivea

    Nivea zmienia wizerunek

    18 stycznia 2013

     przez Paulina Woźniak · Published 18 stycznia 2013 · Last modified 16 stycznia 2018

  • Darth Vader bawi się w Disneylandzie

    8 listopada 2012

     przez Paulina Woźniak · Published 8 listopada 2012 · Last modified 16 stycznia 2018

  • 40 PR-asówka

    40 PR-asówka

    3 listopada 2013

     przez Paulina Woźniak · Published 3 listopada 2013 · Last modified 16 stycznia 2018

Obserwuj:

Polecam

  • Jak uniknąć kryzysu w Social Media

  • Jak zdobyć uwagę 13 mln internautów?

    Jak zdobyć uwagę 13 mln użytkowników Facebooka?

  • 15 inspirujących tablic na Pinterest, które warto śledzić

    15 inspirujących tablic na Pinterest, które warto śledzić

  • Obiektywnie w obiektywie Instagrama

  • dlaczego nie warto promować postów na Facebooku i na Instagramie

    Case study: czego nie warto robić przy promocji postów na Instagramie

  • Nie bój się Snapchata

    Nie bój się Snapchata

  • 4 konieczne zasady prowadzenia konta na Instagramie

    4 konieczne zasady prowadzenia konta na Instagramie

  • Agencje PR na Facebooku

    Agencje PR na Facebooku

Polub PR-owca

  • O MNIE
  • KONTAKT I WSPÓŁPRACA

PR-owiec.pl © 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek i zgodnie z ustawą musicie zostać o tym poinformowani. Dowiedz się więcej lub