„Brudna” kampania promocyjna od Samsunga

Z pewnością poznaliście już najnowszy viral, który przygotowała agencja The Viral Factory dla Samsunga, publikowałam go na moim fan page’u. Dziś trochę więcej szczegółów na temat całej akcji.

Huge Bear Surprises Crew on Photo Shoot

Jak już wspomniałam, agencja The Viral Factory stworzyła film, który swoją formą przypomina wideo nakręcone amatorską kamerą. Viral o tytule: „Huge Bear Surprises Crew on Photo Shoot” ma na celu promocję nowej serii produktów EcoBubble, które dzięki pęcherzykom wodnym umożliwiają pranie ubrań w zimnej temperaturze.

Co przedstawia viral?

Ekipa filmowa wykonuje swoje prace, gdy nagle ich spokój zostaje zakłócony przez ogromnego niedźwiedzia brunatnego. Zdziwionym filmowcom ukazuje się nietypowy widok: niedźwiedź ściąga swoje futro i postanawia skorzystać z pralki z systemem Ecobubble. Nieprzejęty obecnością ludzi, miś zasiada na krzesełku w bokserkach i oczekuje na swoje „ubranie”. Gdy jest już ono gotowe, zakłada je i nagle okazuje się, że brudny miś tak naprawdę nie był niedźwiedziem brunatnym, lecz polarnym…

Huge Bear Surprises Crew on Photo Shoot

Cała akcja przedstawiona jest w humorystyczny sposób oraz wykonana przy pomocy niespotykanych dotąd efektów specjalnych. Co ciekawe, na planie naprawdę pojawił się prawdziwy niedźwiedź! Film kręcono przez tydzień czasu w lasach Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie. Wyreżyserował go James Rouse.

Co jest takiego wyjątkowego w tej promocji?

Przede wszystkim sposób, w jaki marka opowiada o swoim produkcie. Ich historia może bawić odbiorców, a co najważniejsze nie przypomina klasycznej reklamy. Takie podejście w kampaniach produkcyjnych naprawdę cenię i lubię. Z pewnością stworzenie tej produkcji zajęło agencji wiele czasu, ale efekt końcowy był tego wart. Śmiało mogę stwierdzić, że jest to najlepsza kampania promocyjna tego tygodnia.

Poniżej omawiany film : „Huge Bear Surprises Crew on Photo Shoot”:

Może Ci się również spodoba