Allegro kreuje się na jesień!

Nowa wizerunkowa kampania Allegro to połączenie trzech kreatywnych zespołów, kolorów oraz przewrotnych haseł.

Kampania zapowiada się na dość huczną. W trzech odsłonach: wczesna jesień, dojrzała jesień oraz jesień/zima, przybliży nam kategorię „odzież, obuwie, dodatki”.

Za kampanie dla moda.allegro.pl odpowiada Fashion Agency Aliganza wspólnie z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Agencje opracowały wizerunek oraz działania marki na nadchodzący sezon jesień/zima 2012.

Na stronie Fashion Agency Aliganza możemy przeczytać, że agencja ta była odpowiedzialna za opracowanie oraz koordynację sesji. Osobą, która zadbała o stylizacje była Joanna Ciesielska, szefowa działu mody. Scenografię przygotowała Natalia Mleczak, która wcześniej współpracowała przy tworzeniu teledysków dla Moniki Brodki, a także Mariny. Całość uwiecznił znany fotograf Maniek Dziduch.

Kreacje zobaczymy w prasie oraz Internecie. Ukażą się na wielu największych polskich portalach informacyjnych oraz zdominują lifestylowe magazyny. Do akcji pod koniec września dołączą znane blagierki modowe, co uważam za najbardziej trafiony i przekonywujący pomysł. Współpraca z blogerkami z pewnością umożliwi pewne dotarcie do grupy docelowej. Dodatkowo będzie to „naturalnym” akcentem do całej kampanii. Na ich blogach internauci odnajdą jesienne inspiracje prosto z Allegro. Blogerki będą również jurorkami w konkursie dla fanów „Mody Allegro”.

Kreacje są dość typowe dla Allegro, co nie uważam za błąd, wręcz przeciwnie. Świadczą o ich konsekwencji w prowadzeniu działań promocyjnych. Do kampanii najbardziej przekonał mnie backstage zamieszony na YouTube.

Źródło: http://www.showroom.pl/

Może Ci się również spodoba