59 PR-asówka

59 PR-asówka

Dawno nie pisałam, dawno mnie tutaj nie było. Dziś mam dla Was nową PR-asówkę. Może nie będzie odkrywcza, ale na pewno długo oczekiwana. Zapraszam.

Tak, nie mam czasu na pisanie. Wybaczcie – praca, praca. Ale za to udało mi się trafić na taką pracę, w której bezgranicznie mogę się realizować, nawet jeśli to oznacza siedzenie w pracy po godzinach. W sumie to nie wyobrażam sobie pracy w marketingu/PR do wyznaczonej godziny. Nie jest to możliwe, ale jeśli sprawia mi to przyjemność to nie widzę nic w tym złego. W tamtym tygodniu byłam zaproszona na kilka ciekawych wywiadów, a nawet pojawiłam się w regionalnej telewizji 😉 Szaleństwo!

Wróćmy jednak do bloga – obiecuję pisać przynajmniej 2 dni w tygodniu.  A może pomożecie mi i podsuniecie mi kilka nowych pomysłów na wpis? O czym chcielibyście przeczytać?

Dobra teraz zaczynajmy PR-asówkę:

1. Koncern elektroniczny Samsung przyznał, że zdjęcie z udziałem prezydenta Obamy opublikowane na Twitterze przez gwiazdę bejsbolu Davida Ortiza Ropeda było zaplanowaną akcją marketingową.

Obama w promocji smartfonów to zaplanowana akcja Samsunga

2. Organizatorzy konkursu reklamowego Global Effie ogłosili zwycięzców tegorocznej edycji.

Najbardziej efektywne kampanie reklamowe powstały dla Audi i Evian (wideo)

3. Kominek w zarządzie Synertime? Ci, którzy przejście Kominka do zarządu Synertime przyjęli z głośnym LOL i przeświadczeniem, że „w ten oto sposób upadł ostatni bastion obrony tezy, że z blogowania da się wyżyć”, przeżyją rozczarowanie.

Kominek w Synertime? Daliście się wkręcić 🙂

4. Korzystanie z serwisów społecznościowych nieodłącznie wiąże się z klikaniem linków umieszczonych na tablicach czy w strumieniach treści. Obecność w social media to jeden z najlepszych sposobów na generowanie ruchu na własnej stronie internetowej. Które portale społecznościowe generują najlepszy jakościowo ruch?

5. Piętnaście projektów polskich agencji znalazło się na krótkiej liście do SABRE Awards. O nagrodę walczą m.in. 24/7Communication, MSLGROUP Poland, Ogilvy Public Relations Warsaw oraz Clue PR.

Polskie agencje na krótkiej liście SABRE Awards

6. Już chyba nawet ptaki wracające z ciepłych krajów wieszczą, że rok 2014 to czas content marketingu. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że ów marketing treści to nowe SEO.

Content is necessary

7. Piotr Glinkowski, były dziennikarz TVN 24 i RMF FM, został PR managerem spółki PL.2012+, która jest operatorem Stadionu Narodowego.

Były reporter TVN 24 odpowiada za PR spółki PL.2012+

 8. Marka Nike nie jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które na przełomie czerwca i lipca tego roku odbędą się w Brazylii, ale jak zawsze stara się „partyzancko” zbudować wrażenie, że ma coś wspólnego z tym przyciągającym uwagę milionów ludzi wydarzeniem.

9. Spider-Man spotyka swoje dziecięce alter ego w nowym spocie wody Evian.

10. Wieczorną porą Adam Małysz w roli warszawskiego taksówkarza. Taki żarcik od Red Bull.

11. „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”, czyli Snickers zwalcza stereotypy.

12. Seks podczas zagranicznych wyjazdów ostatnią deską ratunku dla przyrostu naturalnego Danii?

To by było na tyle. Wiem, niezbyt dużo, ale niestety nie za wiele ostatnio dzieje się w branży. Jeżeli o czymś zapomniałam – piszcie.

Pozdrawiam

PR-owiec

Może Ci się również spodoba