58 PR-asówka

58 PR-asówka

Dziś nie obejdzie się bez PR-asówki. Zapraszam na kilka PR nowinek, najlepszych kampanii promocyjnych oraz branżowych wieści.

Przyznaję się – nie mam czasu na prowadzenie bloga, pochłonęła mnie całkowicie nowa praca. Przekonałam się, że nie jest łatwo pogodzić te dwa obowiązki. Musiałam wybrać i wybrałam, to co obecnie daje mi wiele satysfakcji i motywuje mnie do działania – to praca. Blog stał się dla mnie obecnie drugorzędną sprawą, ale nie zapominam o nim. Nie potrafiłam długo wytrzymać w milczeniu. Dlatego też w tym tygodniu pojawił się nowy wpis na blogu i mamy PR-asówkę. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to zaniedbanie. Ale nie ma chyba nic lepszego, jak inspirująca i ciekawa praca. Wracam do gry! Dziennikarze – czekajcie na moje informacje prasowe 🙂

A teraz zaczynamy kolejną PR-asówkę:

1. Dwójka przedstawicieli polskiej branży marketingowej będzie zasiadać w jury konkursu Cannes Lions. Julia Kozak, Dyrektor Zarządzająca FleishmanHillard Polska będzie oceniać prace w kategorii PR; Tytus Klepacz, Concept Director w 180heartbeats+Jung v Matt, weźmie udział w obradach Cyber Lions.

„Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions”

2. Serce i Rozum przyjmują Bliźniaczki w najnowszej kampanii Publicis dla Orange.

3. Jak czytamy w magazynie Media&Marketing Polska, coraz częstszym standardem jest zapraszanie do przetargów nie kilku, a kilkudziesięciu agencji.

„Masówka w przetargach”

4. Analizując nazewnictwo list zakupów z 2012 i 2013 roku zespół Listonica sprawdził które z sieci handlowych cieszą się popularnością wśród Polaków, które najwięcej zyskały, a które straciły.

„Lidl vs. Biedronka – sprawdź kto zyskał w wyścigu sieci handlowych w 2013”

5. „Genialna”, „kontrowersyjna”, „błyskotliwa”, „zupełnie niepotrzebna” – kampania „Poland. Come and complain”, przez prawie rok dzieląca odbiorców na dwa radykalne obozy, zmierza ku końcowi. Organizatorzy wzbudzającej skrajne emocje akcji właśnie opublikowali ostatni film kampanii.

“Poland. Come and complain. Koniec tego narzekania”

6. To już oficjalne: Facebook zapowiedział wprowadzenie reklam wideo. Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, w naszych News Feedach pojawią się automatycznie odtwarzane 15-sekundowe spoty.

„Nadchodzą! Reklamy wideo wkrótce zagoszczą na Facebooku”

7. W tym tygodniu na blogu mogliście przeczytać na temat, jak dzięki trzem pytaniom można rozpoznać słabe strony marki:

„3 słabości Twojej marki”

8. Kanadyjska agencja MacLaren McCann wymyślił genialny sposób na promocję usług usuwania tatuaży:

9. Śledzisz wiele kont na Twitterze? Jeśli tak, to doskonale wiesz, jak łatwo ważne treści umykają. Stąd serwis planuje wprowadzić możliwość grupowania ulubionych profili osób. Do tej pory można było oznaczać tak tylko wpisy – czytamy w mashable.com.

„Twitter Testing ‚Fave People’ Feature”

10. W połowie marca 2014 roku ruszyła kampania wizerunkowa „Ambicja. Rozwój. Kariera.” promująca serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.

Ambicja. Rozwój. Kariera.” – nowa kampania portalu GazetaPraca.pl (wideo)

11. Pod hasłem „Nie kupuj – adoptuj” ruszyła kampania społeczna mająca na celu zwiększenie liczby adoptowanych psów z polskich schronisk. Działania służą również edukacji społeczeństwa o odpowiedzialności przy decydowaniu się na posiadanie psa.

83e66e1f5eb9c846a412e2b4e38f90cb„Blogerki modowe w kampania społecznej „Nie kupuj – adoptuj”

12. Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki hipermarketów Tesco. Oznacza to koniec stworzonego przez agencję PZL formatu reklamowego, którego bohaterami byli Henio i Krysia.

„Red8 wygrywa obsługę Tesco, koniec reklam z Heniem i Krysią”

13. Popularna marka męskich kosmetyków Old Spice zaczyna wchodzić w nową kategorię i wprowadza w USA linię maszynek do golenia. W spocie wprowadzającym nowy produkt pojawia się dobrze znany ambasador tej marki Terry Crews:

14. Nową twarzą reklamową marki Activia – należącej do koncernu Danone – została kolumbijska piosenkarka Shakira:

15. WIELKI SIORB, czyli nie wciągaj Coca-Coli tak, by całe kino słyszało!

16. W najnowszej wspólnej kampanii popularnej sieci sklepów ze sportowym obuwiem Foot Locker oraz marki Nike pojawia się chodząca (i nadal grająca) legenda koszykówki , czyli Kobe Bryant, którego talenty jak się okazuje nie ograniczają się do gry w koszykówkę:

To wszystko na dziś. Wróciłam do starego wyglądu PR-asówki, tak jest zdecydowanie lepiej i czytelniej 🙂 Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Pozdrawiam

PR-owiec

Może Ci się również spodoba