56 PR-asówka

56 PR-asówka

Do rosołu czy kotleta zapraszam na odrobinę najsmaczniejszych kampanii promocyjnych oraz gorących branżowych informacji. A na deser najsłodsze artykuły. Posmakujcie kolejnej PR-asówki. Dokładni nie przewiduję.

Obiecywałam w tym tygodniu konkurs na blogu i nie zdążyłam zorganizować artykułu. Obiecuję kolejny wpis w środę lub czwartek!  Tygodnie lecą jak szalone, a ja mam coraz więcej pracy po pracy. I jeszcze ta piękna pogoda, aż się nie chce siedzieć w domu przed komputerem. Dlatego szybko publikuję kolejną PR-asówkę i uciekam na spacer. Wam również polecam trochę wytchnienie po przepracowanym tygodniu.

Headline for 56 PR-asówka
 REPORT
Paulina Baer Paulina Baer
Owner
20 items   2 followers   0 votes   324 views

56 PR-asówka

Feb 22, 2014 - brief.pl - 54
Komu oddasz głos swojej marki?

Community manager lub tak zwany pasterz społeczności. Co się tak naprawdę kryje za tym stanowiskiem? Jakie ma obowiązki? Dlaczego powinieneś wiedzieć, kto opowiada Twoją historię za Ciebie? Czy oddałbyś głos swojej marki w ręce (usta, palce?) studenta bez wiedzy o Twojej firmie? Dlaczego warto płacić więcej? Czy tak naprawdę wiesz, kim jest community manager?

Feb 22, 2014 - nowymarketing.pl - 48
Od zera do narodowego fat killera

W marketingu najważniejszy jest jasny cel. A zaraz potem narzędzia służące do jego osiągnięcia. Czyli strategia i taktyka działań. Na przykład strategia to zasianie strachu nad cywilizacją zachodu. A taktyka to dwa samoloty uderzające w symbol potęgi Stanów Zjednoczonych.

Feb 22, 2014 - socialpress.pl - 46
Pozyskiwanie fanów na Facebooku. Czy ma to w ogóle jeszcze sens?

Facebook ogranicza działania wirusowe i zasięg stron, więc większa liczba fanów nie gwarantuje dotarcia do odbiorców. Mimo to wciąż liczba like'ów wpływa na efekt wizerunkowy marki, a social media menadżerowie powoli oswajają się z koniecznością dzielenia budżetu na promocję i pozyskiwanie fanów.

Feb 22, 2014 - nowymarketing.pl - 44
Banery kontra reklama angażująca

W Polsce, na Słowacji i w Bułgarii internauci klikają w kampanie reklamowe najczęściej. Po rich media częściej niż w innych krajach, sięga się nad Wisłą. Gemius opublikował raport o najpopularniejszych formatach reklamy internetowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

5

DHL is faster

Feb 22, 2014 - youtube.com - 49
DHL is faster

Zdecydowanie viral tygodnia, czyli prowokacyjna akcja zorganizowana przez DHL.

Feb 22, 2014 - meltwater.com - 44
Infografka: 0 kroków do zarządzenia kryzysem komunikacyjnym

Każdy PR-owiec dobrze wie, że zdarzają się sytuacje kryzysowe. Jak z nich wybrnąć? Poznajcie 10 kroków do zarządzenia kryzysem komunikacyjnym.

Feb 22, 2014 - pr-owiec.pl - 45
Happy Zielona Góra

W tym tygodniu na blogu pojawił się radosny wpis. Czyli coś na temat akcji Happy Zielona Góra.

Feb 22, 2014 - popwatch.ew.com - 51
'Game of Thrones' recreates The Wall on London street

Promocja 3 sezonu „Game of Thrones” na DVD - ruszyła! Na londyńskich ulicach pojawiła się reklama 3D, która jest naprawdę niesamowita. Wykonawcą projektu jest znany duet ulicznych artystów Joe i Max.

9

Coca-Cola Social Media Guard

Feb 22, 2014 - youtube.com - 47
Coca-Cola Social Media Guard

Coca-Cola wpadła na pomysł, jak oduczyć nas nadmiernego korzystania ze smartfonów w towarzystwie

Feb 22, 2014 - adweek.com - 49
Would you give your jacket to Johannes?

Zmarznięty chłopiec na przystanku autobusowym, czy ktoś mu pomoże?

Feb 22, 2014 - nowymarketing.pl - 46
Polskie strony responsywne - przegląd cz. 3

Agatameble.pl, Avon.pl, Chocolissimo.pl, Credit Agricole, Gala.pl, Getin Bank, Grupa Raben, Trzejkompozytorzy.pl i WSiP.pl - to kolejne witryny internetowe, które dzięki zastosowaniu Responsive Web Design można wygodnie przeglądać na laptopie, tablecie i smartfonie.

Feb 22, 2014 - interaktywnie.com - 54
Raport Interaktywnie.com: Agencje interaktywne

nteraktywnie.com po raz czwarty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych przedsiębiorstw. W raporcie znajdziecie zestawienie firm z branży interaktywnej, prognozy na rok 2014 oraz najlepsze case study. Ponadto jako pierwsi przedstawiamy wyniki ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli agencji. Co sądzą o klientach?

Feb 22, 2014 - brief.pl - 55
Ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie - Brief

Kreatywność często wynika z przekonania, że świat można zmieniać na lepsze. Jest to umiejętność tworzenia nowych ścieżek i narzędzi rozwoju, a także koncepcji, idei czy rozwiązań. Kreatywnośćw biznesie to natomiast sztuka przekuwania tychże wizji w konkretne działania przynoszące zyski. Czy polscy przedsiębiorcy są kreatywni? Czwarta edycja rankingu 50 najbardziej kreatywnych magazynu „Brief" pokazuje, że tak.

Feb 22, 2014 - press.pl - 52
Prezes HBO Polska przewodniczącym jury Innovations Awards Media Trendy

Aleksander Kutela, prezes HBO Polska, będzie przewodniczył 56-osobowemu jury konkursu Innovations Awards Media Trendy (wcześniej Media Trendy).

Feb 22, 2014 - press.pl - 42
OMD: Celebryta w reklamie skuteczniejszy niż znana muzyka

Celebryta jest tym elementem kreacji reklamowej, który wyraźnie poprawia jej działanie - wynika z badania AdEffect, realizowanego przez dom mediowym OMD.

Feb 22, 2014 - blogroku.pl - 49
Blog Roku 2013

Z 2790 zgłoszonych blogów wyłoniono finalistów, po trzech z każdej kategorii. Równocześnie w redakcji Brief trwają zaciekłe dyskusje komu wręczymy nagrodę za najbardziej inspirujący blog.

Feb 22, 2014 - media2.pl - 51
Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem digital dla nc+

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest odpowiedzialna za koncepcję i realizację aktywacji w obszarze digital dedykowanej wydarzeniu NBA All Star Weekend, które w Polsce będzie transmitowane przez Canal+ Sport na platformie nc+.

18

Kraft Macaroni & Cheese - Go Ninja, Go

Feb 22, 2014 - youtube.com - 53
Kraft Macaroni & Cheese - Go Ninja, Go

Vanilla Ice i żółwie Ninja namawiają do jedzenia makaronu z serem? No to trzeba zobaczyć.

19

Heineken | The Odyssey Interactive Film

Feb 22, 2014 - youtube.com - 48
Heineken | The Odyssey Interactive Film

Piwo Heineken w najnowszej kampanii przekonuje, że każdy człowiek jest w czymś “legendarny”.

20

The Royal Dutch Guide Dog Foundation (KNGF) commercial for veteran dogs

Feb 22, 2014 - youtube.com - 49
The Royal Dutch Guide Dog Foundation (KNGF) commercial for veteran dogs

Świetna reklama i znakomity dowód na to, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. A w tym przypadku może również zapewnić spokój i pomoc.

To na tyle. Napiwek możecie dać mi w postaci lajka 😉

Pozdrawiam

PR-owiec

Może Ci się również spodoba