54 PR-asówka

54 PR-asówka

Dziś już oficjalnie zapraszam na nieco odmienionego bloga i PR-asówkę. Postanowiłam odświeżyć wygląd mojego bloga, niestety zajęło mi to trochę czasu, dlatego kolejna PR-asówka jest opóźniona. Z drugiej strony, według statystyk podsumowanie więcej osób czyta w poniedziałki niż w niedziele. A to duży argument za tym, aby PR-asówka pojawiała się w poniedziałek. Skorzystałam również z porad Pijaru Koksa odnośnie wyglądu samej listy. Zdecydowanie dzięki aplikacji list.ly szybciej i łatwiej jest tworzyć tego typu podsumowania. Szukałam innej wtyczki, tak aby nie kopiować, ale niestety nic sensownego nie znalazłam. Mam nadzieję, że będzie Wam się podobać. Bo mi już lepiej się pracuje. Zapraszam.

Headline for 54 PR-asówka
 REPORT
Paulina Baer Paulina Baer
Owner
13 items   5 followers   2 votes   408 views

54 PR-asówka

1

Volkswagen Golf (Automatic Distance Control) - Teddy Tragedy

Feb 10, 2014 - youtube.com - 59
Volkswagen Golf (Automatic Distance Control) - Teddy Tragedy

Volkswagen przedstawia tragedię pewnego pluszowego zająca.

2

New Bell's South Africa TV Ad -- The Reader

Feb 10, 2014 - youtube.com - 56
New Bell's South Africa TV Ad -- The Reader

Storytelling w najlepszej postaci. Genialna, subtelna reklama z historią, a w tle marka.

3

Billboardy AMS jako tablice do koszykówki. Niestandardowa kampania dla Intermarché Basket Cup.

Feb 10, 2014 - youtube.com - 58
Billboardy AMS jako tablice do koszykówki. Niestandardowa kampania dla Intermarché Basket Cup.

W kilkunastu miastach Polski billboardy AMS zamieniły się w tablice do koszykówki, do których zostały zamontowane gigantyczne kosze do gry. W tak niestandardowy sposób Intermarché - Sponsor Tytularny Pucharu Polski reklamuje turniej Finału Pucharu Polski w koszykówce. 1 lutego br. wystartowała ogólnopolska kampania Intermarché na nośnikach AMS typu billboard (12 m2).

Feb 10, 2014 - proto.pl - 71
PR-owiec wśród najbardziej stresujących zawodów 2014 r.

Najbardziej stresujące zawody? Żołnierz, generał, strażak, pilot, corporate executive i... PR-owiec.

Feb 10, 2014 - press.pl - 64
Po złocie w Soczi Kamil Stoch za udział w kampanii może żądać do 700 tys. zł

We wczorajszym konkursie skoków narciarskich Kamil Stoch zdobył olimpijskie złoto. Specjaliści od marketingu sportowego podkreślają, że sukces na zawodach tej rangi gwarantuje znaczący wzrost wartości marketingowej zawodnika. - Olimpiady to absolutny top. Odbywają się raz na cztery lata, a sukces na takiej imprezie nobilituje sportowca i pozwala mu przejść do historii - zauważa Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.

Feb 10, 2014 - interaktywnie.com - 65
10 liczb na 10 lat Facebooka

10 liczb na 10 lat Facebooka

Feb 10, 2014 - press.pl - 55
PKO BP już bez Szymona Majewskiego

Edyta Turkiewicz, kierownik zespołu prasowego PKO BP, potwierdza podaną przez Macieja Samcika w blogu informację, że z końcem lutego br. trzyletnia umowa banku z Szymonem Majewskim wygasa. Turkiewicz przyznaje, że reklamy z Majewskim pomogły zmienić wizerunek banku i do końca cieszyły się zainteresowaniem odbiorców. - Jednak przyszedł moment, żeby wyjść z nowym pomysłem.

8

The Walking Dead Zombies Prank NYC

Feb 10, 2014 - youtube.com - 56
The Walking Dead Zombies Prank NYC

Krzyczałabym, dostałabym zawału i uciekłabym, ale to w końcu promocja przebojowego serialu "The Walking Dead".

9

Canadian Institute of Diversity and Inclusion | Luge

Feb 10, 2014 - youtube.com - 56
Canadian Institute of Diversity and Inclusion | Luge

Pstryczek w stronę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi i dyskusji, jaką wywołały kontrowersyjne uwagi władz kraju na temat homoseksualizmu.

Feb 10, 2014 - brief.pl - 61
Trwa plebiscyt na najlepsze reklamy banków. Kto wygra?

Czy faktycznie najlepsza reklama banku to taka, w której występuje gwiazda? Niekoniecznie - wśród tegorocznych spotów zgłoszonych przez banki do plebiscytu Złoty Bankier 2013 znane nazwiska są w mniejszości. Kto po mistrzowsku promował swoje produkty i usługi w ubiegłym roku? 14 banków bierze udział w wyścigu o główną nagrodę w kategorii "Najlepszy spot reklamowy".

Feb 10, 2014 - nowymarketing.pl - 64
Real-time marketing w 2013 roku

Przegląd akcji z 2013 roku z wykorzystaniem komunikacji real-time marketingowej przygotował Tomasz Zamarlik, Creative Director w Grupie Brandoo.

Feb 10, 2014 - nowymarketing.pl - 60
Kreatywne przestrzenie cz.4

Zielenie, fiolety, hamaki, leżaki, stoły do ping ponga, miejsce do grania w rzutki i koszykówkę - portal nowymarketing.pl odsłania kolejne kreatywne przestrzenie.

Feb 10, 2014 - pr-owiec.pl - 65
Pracowałam w korporacji...

W tym tygodnu na blogu pojawił się wpis na temat pracy w korporacji. Dowiedzcie się, jak ja ją oceniam.

To wszystko na dziś. Lista cała się nie wyświetla, trzeba przejść do kolejnej zakładki.

Mam nadzieję, że się Wam podobało. Komentarze miło widziane, zawsze mogę coś zmienić.

Pozdrawiam

Paulina Baer, PR-owiec

Może Ci się również spodoba