52 PR-asówka

Nieco spóźniona PR-asówka, lecz nadal aktualna i ciekawa. Zapraszam.

52 PR-asówka

Niestety nie udało mi się napisać PR-asówkę w niedzielę. Miałam pewną misję do spełnienia. A niestety tak to jest, gdy odkłada się pewne sprawy. Nie przedłużam więcej – zaczynajmy!

1. Udaną kampanią PR-ową jest partnerstwo. Brief.pl przedstawia 10 prostych kroków, jak polepszyć swoją współpracę z firmą PR:

http://www.brief.pl/artykul,1492,jak_efektywnie_wspolpracowac_z_agencja_pr.html

2. Już 28 stycznia 2014 r. NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą edycję konferencji – adUniverse 2014. adUniverse to wydarzenie poświęcone interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej.

http://www.aduniverse.pl/

3. Jako sposób zademonstrowania możliwie największemu gronu ludzi, doskonałego komfortu gwarantowanego przez łóżko Sweet Bed by ibisTM, marka ibis wykreowała wyjątkowy test dla swojego rewolucyjnego konceptu łóżka: spędzić noc w miejscu, gdzie nikt wcześniej nie odważył się spać.

http://nowymarketing.pl/a/2815,ekspedycja-marki-ibis-wyprawa-po-doskonaly-sen

4. Już nie patrzymy ślepo w telewizor podczas oglądania narzuconego nam programu. Mamy teraz obok siebie tablet, smartfon lub laptop oraz nieograniczoną ilość materiałów wideo w internecie. Raport IAB Polska przedstawiony na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane w jedną infografikę.

http://tube.ad/blog/infografiki/jak-ogladamy-wideo-w-sieci-raport/

5. Artykuł, który polecam:

http://nowymarketing.pl/a/2805,barbarzyncy-social-media

6. W sobotę, 18 stycznia, powołane do życia zostało Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów (PSBV) i inicjatywa ta budzi sporo emocji, pytań i wątpliwości. Komentarz na ten temat od Natalii Hatalskiej:

http://hatalska.com/2014/01/20/polskie-stowarzyszenie-blogerow-i-vlogerow-moj-komentarz/

7. Mały Głód porwał 3 blogerki, a internauci od razu wiedzieli, że mamy do czynienia z reklamą. Świetny pomysł, szeroki zasięg kampanii, wykorzystanie nowych kanałów. Niestety przy tym sporo negatywnych komentarzy oraz zarzuty sztuczności i nietrafności całej strategii reklamowej. Jaka naprawdę jest nowa kampania Danone?

http://bit.ly/1d40IPG

8. Cullen: rok 2013 przyniósł w irlandzkiej branży PR dwa znaczące wydarzenia:

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=129763

9. W ub.r. pojawiły się 1383 oferty pracy dla osób z branży PR. To najmniej od pięciu lat – wynika z raportu przeprowadzonego przez PRoto.pl.

http://www.proto.pl/raport_proto/info?itemId=129776&rob=PRoto.pl__Rynek_mniejszy._Agencje_dalej_aktywne

10. W tym tygodniu na blogu pojawił się artykuł na temat – blogów firmowych. Jeśli chcecie poznać 4 najlepsze blogi firmowe musicie zajrzeć:

http://pr-owiec.pl/blog-firmowy-w-rekach-pr-owca/

11. Make Love, Not War – dezodoranty AXE dojrzewają do prawdziwego uczucia?

12. Arnold Schwarzenegger zapowiada nową kampanię piwa Bud Light:

I druga odsłona:

13. Najlepsza kampania tygodnia? To zdecydowanie kontynuacja promocji marki Amazon, która na początku stycznia przejechała ulicami miasta Madison w stanie Wisconsin z wielkim tekturowym pudłem. Otóż Nissan USA postanowił z okazji premiery nowego modelu Nissan Versa Note sprawić niespodziankę trzem pierwszym nabywcom tego autka i zrobić im niespodziankę dostarczając samochód w pudełku Amazon pod drzwi ich domu.

To wszystko na dziś. Za tydzień lepiej się postaram.

Pozdrawiam

Paulina Baer, PR-owiec

Może Ci się również spodoba