51 PR-asówka

Szukacie najciekawszych branżowych informacji lub najlepszych kampanii promocyjnych? Jeśli tak to dobrze trafiliście. Zapraszam na kolejną PR-asówkę.

51 PR-asówka

Poprzedni tydzień mogę uznać za bardzo udany. Otrzymałam kilka informacji prasowych, ofertę patronacką oraz szykuje się dla mnie ciekawa współpraca. Ale o tym kiedy indziej. Dziś przechodzimy do kolejnej PR-asówki. Na blogu pojawiła się nowa kategoria „Informacje prasowe”. Jeśli chcecie umieścić na moim blogu ciekawą informację o kampanii promocyjnej, wydarzeniu z branży PR – zapraszam. E-maila znajdziecie w zakładce kontakt.

1. PR-asówkę zaczynam od informacji tygodnia – Socializer sprzedany za kwotę między 26 a 87 mln. Jest to największa transakcja przejęcia na polskim rynku reklamowym w obszarze digital.

http://pr-owiec.pl/za-socializer-od-26-milionow-w-gore/

2. Tak to zdecydowanie jak na razie najlepszy transfer roku – MUMIO przeszło do Play.

http://nowymarketing.pl/a/2783,mumio-przeszlo-do-play

3. A co na to Plus? Tłumaczy, że nie było żadnego przejścia, Mumio byli wolnymi zawodnikami. Poniżej rozmowa z rzecznikiem prasowym tej sieci:

http://wyborcza.pl/1,75478,15292188,Plus_odpowiada_Playowi__Mumio_wcale_do_was_nie_przeszli.html

4. Interesujecie się PR? Działacie lub chcecie zacząć działać w organizacji pozarządowej? Od 6 do 19 stycznia można aplikować do Szkoły PRowców! Wśród trenerów: Szymon Sikorski, Dawid Frik oraz Michał Sadowski.

Więcej tutaj: www.szkolaprowcow.apulengo.pl

5. Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny studia Platige Image, wyreżyserował spot dla BBC Sport promujący zimowe igrzyska w Soczi.

http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/44019,Tomasz-Baginski-wyrezyserowal-spot-promujacy-igrzyska-w-Soczi-_wideo_

6. 16 stycznia 2014 po raz trzeci zostały wręczone nagrody Mobile Trends Awards przyznawane dla branży mobilnych technologii za najlepsze realizacje z minionego roku. Zwycięzców wyłoniono aż w szesnastu kategoriach. Nagrodę Internautów otrzymał Bank Zachodni WBK za aplikację BZWBK24 mobile.

eyJ4MSI6MCwieDIiOjY0OSwieTEiOjM3LCJ5MiI6NDAzLCJ3Ijo2NDksImgiOjM2Nn0=

http://www.mobiletrends.pl/najlepsze-projekty-mobilne-2013-znamy-zwyciezcow-mobile-trends-awards/

7. Lubię Polskę! – ruszyła kampania w chińskiej telewizji.

Ciekawe na ile skuteczna będzie taka promocja?

http://nowymarketing.pl/a/2786,lubie-polske-ruszyla-kampania-w-chinskiej-telewizji

8. W porównaniu do 2011 roku, w USA zmalała liczba nastolatków korzystający z Facebooka. W grupie wiekowej 13-17 lat spadek wyniósł aż 25 proc. Czy to złe wieści dla serwisu z Menlo Park?

Facebook

http://www.brief.pl/artykul,1465,nastolatki_uciekaja_z_facebooka.html

9. W tym tygodniu na blogu pojawił się jeszcze jeden wpis. Zbadałam, co ma wspólnego PR z cyrkiem? Wnioski poniżej:

http://pr-owiec.pl/public-relations-to-prawdziwy-cyrk/

10. Dramatyczny pojedynek Nissana z… zimą. Całe szczęście nam nie grozi atak bałwanów:

http://www.adweek.com/adfreak/nissan-rogue-comes-handy-when-youre-battling-marauding-band-evil-snowmen-155049

11. Mackelmore promuje nagrody GRAMMY rapując w miejskim autobusie:

12. Szatańskie dziecko straszy na ulicach Nowego Jork. Oto promocja nowego horroru pt. Devil’s Due od wytwórni 20th Century Fox.

13. Czy możliwe jest chodzenie po wodzie? Okazuje się, że jest to o wiele łatwiejsze niż nam się wydaje:

14. Zapomniałabym jeszcze o nowej reklamie iPada, która jak przystało na markę Apple, zachęca do kreatywnego spędzania czasu z ich produktami:

To wszystko na dziś. Jeśli o czymś zapomniałam – piszcie. Poniżej możecie również dać lajka.

Pozdrawiam

PR-owiec

Może Ci się również spodoba