50 PR-asówka

Jubileuszowa PR-asówka! Będzie na bogato. Czeka na Was 23 najciekawsze branżowe nowinki. Gorąco zapraszam.

50 PR-asówka

Dziś w PR-asówce przedstawiam najciekawsze informacje z poprzedniego tygodnia, jak i kilka z początku roku. W tamtym tygodniu nie pojawiła się PR-asówka, więc dziś nadrabiam zaległości. Całe szczęście, że możemy tyle newsów przeczytać. To najlepszy dowód na to, że rok będzie bardzo owocny. Ruszamy!

1. Tweetnij #MasterCardgrazWOSP, zostań #WOSPoznawcą, kupuj rzeczy od serca, licytuj brodę Marcina, książkę E-marketing PWN i szkolenie z Twittera prowadzone przez specjalistów social media Allegro.pl. 12 stycznia po raz 22. gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak można dołączyć do akcji online?

http://nowymarketing.pl/a/2760,22-final-wosp-online-milosc-przyjazn-internet

2. Jaki był mijający rok dla branży PR? Co dalej z ZFPR? Oceniają m.in.: Mariusz Pleban, Dorota Zmarzlak, Eliza Misiecka, Norbert Ofmański, Michał Olbrychowski, Ryszard Solski, Sebastian Hejnowski, Barbara Kwiecień i Piotr Czarnowski.

public_relations_655x200_1387877885

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rok-2013-pod-lupa-branzy-pr-prognozy-na-2014

3. W tym roku rynek reklamowy będzie się rozwijał głównie w obszarze strategii i technologii, a swoją pozycję umocni na nim telewizja – uważają eksperci z domów mediowych.

http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/43890,Branza-reklamowa_-w-2014-roku-wazna-bedzie-technologia-i-analiza-danych

4. Przełom roku w mediach to już tradycyjnie czas wszelkich podsumowań. Jaki był rok 2013 dla branży marketingowej? Które kampanie reklamowe okazały się najskuteczniejsze? Czego możemy spodziewać się po 2014 roku? Na te pytania szukamy odpowiedzi w publikacji “Marketing na przełomie 2013/2014″.

eyJ4MSI6MCwieDIiOjczNSwieTEiOjQxLCJ5MiI6NDU1LCJ3Ijo3MzUsImgiOjQxNX0=

http://nowymarketing.pl/a/2757,marketing-na-przelomie-2013-2014

5. Dziennikarze i specjaliści ds. public relations znaleźli się w pierwszej dziesiątce najbardziej stresujących zawodów świata – wynika z raportu opublikowanego przez firmę CareerCast.

http://www.press.pl/newsy/public-relations/pokaz/43929,Dziennikarz-i-PR-owiec-to-najbardziej-stresujace-zawody

6. W minionym roku pojawiło się aż o 316 ogłoszeń mniej niż w 2012. Myli się jednak ten, kto myśli, że zmniejszył się ruch na rynku pracy dla PR-owców. Przeciwnie. Dowodem na to są wyniki ankiety przeprowadzonej przez portal PRoto.pl:

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=129477

7. SAR i ZFPR stworzyły dokument o „Zasadach komunikacji marki Polska”. Kolejny, który niczego nie wnosi.

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/z_mediow/art3322,znow-na-sile.html

8. Trwa akcja charytatywna na rzecz honorowego krwiodawstwa z udziałem Piotra Żyły oraz Serca i Rozumu. Celem jest zebranie 5 tys. litrów krwi. Już niecałe pół litra krwi może uratować komuś życie.

http://media2.pl/reklama-pr/108502-Honorowy-zaklad-Piotra-Zyly-oraz-Serca-i-Rozumu-wideo.html

9. Każdy z nas może zostać biznesmanem. Wystarczy pomysł i jego dobra realizacja. Jeśli w głowie masz nie tylko ideę, ale cały startup, pora na znalezienie odpowiedniej platformy crowdfundingowej. Dzięki niej Twój projekt może zostać zrealizowany.

http://www.brief.pl/artykul,1419,mam_pomysl_i_co_dalej.html

10. Greenpeace postanowił usunąć wszystkie zwierzęta z filmu „Król Lew”. Przez co przypomniał nam o skutkach kłusownictwa:

http://vimeo.com/82199420

11. Płonący billboard dobrym pomysłem na promocję – baru z rozgrzanymi stekami!

12. 3 testerów – ochotników. 3 ekstremalne wyzwania. Cel: Sprawdzić, czy Gillette Sensitive Fusion Proglide poradzi sobie z komfortowym goleniem twarzy wystawionej na podrażnienia.

13. Agencja instytucja. Ostoja kreatywności, bezkompromisowości, wyrazistości. Agencja kreatywna, której kreatywność nie przeszkadzała być nad wyraz skuteczną – nie raz dominowała w rankingu Effie.

http://nowymarketing.pl/a/2750,pzl-pocalunek-z-leo

14. Serce i Rozum pędzą na złamanie karku, by skorzystać z promocyjnej oferty Orange, ściągając na siebie uwagę drogówki.

http://media2.pl/reklama-pr/108595-Wymowki-Serca-i-Rozumu-w-nowej-kampanii-Neostrady-wideo.html

15. Legia, aktualny Mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski, od lat cieszy się ogromną popularnością nie tylko w samej stolicy. Jako jeden z największych klubów piłkarskich w kraju, dzięki swoim sukcesom, zyskał uznanie w oczach milionów fanów piłki nożnej w całej Polsce.

eyJ4MSI6ODksIngyIjo1NTAsInkxIjowLCJ5MiI6MjYwLCJ3Ijo0NjEsImgiOjI2MH0=

http://nowymarketing.pl/a/2748,kolejna-kampania-marketingowa-legii

16. Oczywiście nie mogę zapomnieć o moim podsumowaniu drugiego roku PR-owca. Zachęcam do czytania:

podsumowanie drugiego roku PR-owca

http://pr-owiec.pl/podsumowanie-drugiego-roku-pr-owca/

17. A także wpisie na temat – dlaczego warto unikać rozmów z PR-owcem:

3f4d3773d7ce

http://pr-owiec.pl/public-relations-zmienmy-temat/

18. Nieźle się uśmiałam oglądając tę reklamę. Wszystko za sprawą marki Doritos i ich wehikułu czasu:

19. Chipsy Doritos, jak co roku organizują swój wielki internetowy konkurs – Crash The Super Bowl na najlepszą amatorską reklamę tej marki. Zwycięzca tego konkursu zobaczy swój spot w TV podczas transmisji najważniejszego meczu w amerykańskim footballu, czyli finału popularnie Super Bowl. Jednym z pięciu finalistów walczących o sławę i wielkie pieniądze jest niejaki Thomas Noakes z Sydney, którego filmik właśnie robi sporą karierę wirusową:

20. Gdy upadali, one podawały im rękę – P&G dziękuje matkom olimpijczyków:

21. Nikt nie powinien płacić życiem za błąd na drodze, czyli kampania pt. Mistakes, przeprowadzona na zlecenie New Zealand Transportation Agency:

22. Gdy synowie zaczynają używać Old Spice, ich matki stają się smutne:

23. A na zakończenie Abstrachuje TV przedstawia, jak wygląda praca w agencji marketingowej:

To już koniec. Mam nadzieję, że wszystko przeczytaliście. Lecę na długo przeze mnie oczekiwaną premierę serialu „Sherlock Holmes 3”. Życzę pracowitego tygodnia.

Pozdrawiam,

PR-owiec

Może Ci się również spodoba