46 PR-asówka
Wszystkie najważniejsze kampanie promocyjne i informacje z poprzedniego tygodnia w jednym miejscu? To oznacza, że czas na – PR-asówkę. Zapraszam.
Dziś PR-asówka wyjątkowo o później porze. Ostatnio żadna kampania promocyjna mnie nie zachwyciła oraz zrobiło się dość nudno, przez co brakuje mi inspiracji i chęci. Nawet się zastanawiałam, czy w ogólne opublikować wpis… Ale coś mnie zmotywowało – zobaczcie co takiego. Zapraszam do czytania.
1. 6 grudnia 2013 r. odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w okresie 2012/2013. Spośród 250 zgłoszeń przesłanych do I etapu Złotych Spinaczy, nominację do nagrody głównej otrzymało w sumie 81, które walczyły o statuetkę w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.
https://www.zlotespinacze.pl/2013,aktualnosci,41.html
2. W piątek 6 grudnia wystartowała kampania reklamowa PZU wraz z akcją spełniania świątecznych marzeń. Renifer PZU składał życzenia i przypomniał, że cokolwiek się wydarzy, klienci zawsze mogą polegać na PZU.
http://nowymarketing.pl/a/2671,dorenifera-pzu-uruchamia-akcje-spelniania-zyczen
3. Cztery prace polskich agencji znalazły się na ogłoszonych wczoraj krótkich listach festiwalu reklamowego Eurobest.
4. Starbucks znalazł nowy sposób na dzielenie się kawą ze znajomymi. Aplikacja „Tweet-a-coffee”, po połączeniu się z naszym kontem na Twitterze i kartą kredytową, pozwala wysłać e-kartę podarunkową o wartości 5 dolarów na dowolną kawę ze Starbucks’a.
http://www.brief.pl/artykul,1345,tweetuj_kawe_ze_starbucksa.html
5. 29 czerwca w Gliwicach w ramach finału roadshow „Ruszaj w drogę ze smakiem”, przed największym w Polsce hipermarketem Tesco, została ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak prawdziwy facebookowy wall Ekspertów Tesco.
http://nowymarketing.pl/a/2665,tesco-i-lemon-sky-podsumowuja-fanpage-na-zywo-case-study
6. A w tym tygodniu polecam artykuł na temat ucieczki od Facebooka. Ile bez niego wytrzymaliście? Może tydzień? To całe szczęście możliwe i coraz częściej zdarza mi się ucieczka od niego. Przecież życie jest o wiele ciekawsze niż te opisywane w Internecie:
http://nowymarketing.pl/a/2656,strategiczny-eksperyment-tydzien-bez-facebooka
7. Trwa kampania wizerunkowa Programu 3 Polskiego Radia. Obecnie w stacjach telewizyjnych można oglądać nowy spot reklamowy „Huta”,w którym występują Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski.
8. 2 grudnia pluszaki czekały na przechodniów na przystankach, ulicach czy w parkach – w Warszawie, Zielonej Górze, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Poznaniu oraz Zduńskiej Woli. Nie były to jednak zwykłe misie – każdy z nich ma swoją historię.
http://nowymarketing.pl/a/2641,nie-bij-mnie-kochaj-mnie-akcja-mis-fundacji-wosp
9. Linie lotnicze Turkish Airlines rozpoczęły kolejny etap kampanii reklamowej z udziałem argentyńskiego piłkarza Leo Messiego i amerykańskiego koszykarza Kobego Bryanta.
10. Joschka Fischer, były wicekanclerz i minister spraw zagranicznych Niemiec, wystąpił w kampanii promującej nowy model BMW o napędzie elektrycznym.
11. A w tym tygodniu mogliście na blogu przeczytać na temat problemów, z jakimi boryka się Święty Mikołaj:
http://pr-owiec.pl/apel-swietego-mikolaja/
12. Czy iPAd może być kartką papieru dla wprawnego rysownika? Okazuje się, że może. Dzięki niemu można stworzyć rysunek który będzie tak realistyczny jak zdjęcie zrobione aparatem. Ogromną karierę w tym tygodniu w sieci zrobił filmik pokazujący proces powstawania na iPadzie portretu popularnego aktora Morgana Freemana:
13. Nike pokazuje, jak się gra po rosyjsku:
14. A na zakończenie Amazon.com – największy amerykański sklep internetowy, całkowicie podbił Internet swoim filmikiem pokazującym nową opcję dostawy zakupionego produktu – Prime Ai. Przekonajcie się dlaczego spot pt. „Amazon Prime Air” w ciągu jednej doby zdołał zgromadzić imponujące 4.2 miliona wyświetleń.azq.
I to wszystko. Mam nadzieję, że docenicie moje zaangażowanie 😉
Pozdrawiam
PR-owiec