44 PR-asówka

Jest niedziela, jest i pełna reklam, kampanii i newsów kolejna PR-asówka! Uwaga termin ważności – poniedziałek. Z każdym kolejnym dniem robi się coraz bardziej nieaktualna. Zapraszam!

44 PR-asówka

Mam wrażenie, że czas zbyt szybko ucieka. Każdy kolejny tydzień się sprowadza do tego, że czekam na weekend. Mam nadzieję wtedy odpocząć, nadrobić zaległości, ale zawsze jest tak samo – sprzątam, robię zakupy i gotuję. Staje się prawdziwą perfekcyjną panią domu, która nie ma nawet czasu zerknąć na FB. Nie mówię, że to coś złego, bo uwielbiam mieć uporządkowane mieszkanie (zresztą tak jest ze wszystkim), ale coś mi w tym wszystkim brakuje. Potrzebuję kopa do działania! Zauważam również, że się zaczyna branżowy przestój… Może to wina tej pogody? Mam nadzieję, że niedługo to minie. Dobra, ale zanim to się stanie zerknijmy na kolejną PR-asówkę:

1. Krótszy czas oczekiwania na odpowiedź od marki, więcej postów, rosnące zaangażowanie – tak w skrócie można określić dane na temat Social media opracowane przez Sotrender. Ciekawie również rysuje się prognoza dla rynku w 2014 roku. Czy Pinterest niedługo będzie jednym z najważniejszych serwisów społecznościowych w Polsce?

Pełny raport przygotowany przez Sotrender na VI Kongres Online Marketing do pobrania na stronie: http://bit.ly/1fxg0mH

2. Kampania „5 Stadion” dla marki Tyskie należącej do Kompanii Piwowarskiej zdobyła Grand Prix i Złoty Effie w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Jak przebiegała jej realizacja?

http://nowymarketing.pl/a/2603,tyskie-5-stadion-case-study

3. Mariusz Białek, Polak na co dzień mieszkający w Norwegii, uruchomił sklep internetowy Kingdom of Universe – projekt umożliwia zakup ciał niebieskich istniejących poza Układem Słonecznym. Teraz każdy może zostać właścicielem kawałka nieba.

http://nowymarketing.pl/a/2597,kingdom-of-universe-kup-sobie-gwiazdke-z-nieba-przez-internet

4. Prace dwóch agencji z Polski trafiły na short listę konkursu Epica: Hypermedia Isobar z kampanią pt. „Śmiejące się pomniki” dla Blendamed (P&G) i 180heartbeats + Jung von Matt za kampanię pt. „Pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna” dla Fundacji Rak’n’Roll.

http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/43491,Dwie-polskie-prace-na-krotkiej-liscie-konkursu-Epica-_wideo_

5. Genialna interaktywna reklama, która wykrywa nadlatujące samoloty:

http://www.adweek.com/adfreak/kids-point-british-airways-flights-they-pass-overhead-magical-uk-billboards-154067

6. Po statycznych captchach reklamowych, w których internauci przepisują slogan wyróżniony na kreacji cudzysłowem, przyszedł czas na captchę animowaną. Wystartowała akcja Heyah – pierwsza kampania wykorzystująca format AdvertWay Drag&Drop.

http://media2.pl/reklama-pr/107937-AdvertWay-DragDrop-w-nowej-kampanii-Heyah-Dzien-bez-limitu.html

7. Serce i Rozum w roli raperów zachęcają do nadstawienia uszek, bo telewizja w Orange jest tania jak barszcz:

http://media2.pl/reklama-pr/107809-Serce-i-Rozum-z-trafionymi-prezentami-w-swiatecznej-kampanii-Orange-wideo.html

8. Mike Tyson przeprasza Evandera Holyfielda za odgryzienie ucha, Dennis Rodman kupuje bilet do Azji w jedną stronę, to wszystko znajdziecie w najnowszym spocie marki Foot Locker:

9. W tym tygodniu pojawili się dwie ciekawe reklamy w świątecznych klimatach.

Pierwsza przedstawia zawodników NBA:

W drugiej występują również panowie, którzy reprezentują sklep Joe Boxer, ale ci dzwonią zdecydowanie czymś innym:

10. I jeszcze reklama Fifa 14 stworzona przez Tomka Bagińskiego i Platige Image:

11. A zapomniałabym o polskiej wersji spotu wody mineralnej Vytautas.

12. Na blogu pojawił się poważny tekst na temat problemów, z jakimi boryka się reklama:

http://pr-owiec.pl/zatrzymac-reklame/

13. W tym tygodniu polecam bardzo motywujący wpis, który opowiada jak można podążać za marzeniami i to bez pieniędzy:

http://lodz.gazeta.pl/lodz/56,125594,14950520.html?v=1&obxx=14950520

14. Na zakończenie mam dla Was jeszcze jedną kampanię promocyjną, która zasługuje na szczególną uwagę. W piątek 22 listopada br. wystartowała kampania wizerunkowa Programu 3 Polskiego Radia. W spotach telewizyjnych, przygotowanych przez agencję reklamową Walk Creative Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski przekonują, że mogą zagrać na wszystkim:

To już wszystko. Życzę udanego kolejnego tygodnia, oby był inspirujący.

Pozdrawiam

Paulina Baer, PR-owiec

Może Ci się również spodoba