4 dobre, bo nie polskie promocje

Dziś z pewnością nie będzie słowa na temat polskich kampanii. Zobaczycie jednak kilka naprawdę dobrych idei, godnych polecenia…

nike_cristiano_ronaldo_vapor_trail

Poszukiwanie aktualnych tematów, inspiracji, nowości, które bez krępacji mogłabym Wam przedstawić na swoim blogu i z pełną odpowiedzialnością polecić, zajęło mi cały wczorajszy wieczór. Ostatnio mało idei mnie zaskakuje, robię się coraz bardziej wybredna. Poopadam nawet w skrajności, coś mi się podoba, po czym po chwili staje się dla mnie bezużytecznym pomysłem…

Naprawdę chciałabym pochwalić się Wam przemyślaną, błyskotliwą, zaskakującą polską kampanią promocyjną, lecz ostatnio nie zauważam takiej. Jest najzwyczajniej nudno. Może to przez tą pogodę? A może na moje myślenie wywierają wpływ zagraniczne portale czy blogi? Na których bez problemu znalazłam kilka naprawdę dobrych i „świeżych” kampanii promocyjnych.

Dosyć tego PR-owego marudzenia, czas na dawkę pozytywnego przekazu.

1. Błyskawiczny Cristiano Ronaldo

Westchnęłam, gdy zobaczyłam tą promocję, ale nie ze względu na Cristiano Ronaldo… Zachwycił mnie dynamizm, demonstracja szybkości, niebywałe wykonanie reklamy i minimalne ukazanie produktu. To wszystko znalazłam w najnowszej reklamie Nike Football pt. „Cristiano Ronaldo leaves a Vapor Trail”. Szkoda czasu na jej opisywanie, to trzeba zobaczyć!

2. Australijski Macca’s

Australia to pierwszy kraj, w którym część McDonaldsów zmieni nazwę na Macca’s. W ten sposób marka uhonoruje Dzień Australii. Moim zdaniem, to świetna zagrywka w stylu public relations. Określenie „Macca’s” jest dla Australijczyków tym samym, co dla nas „Mak”, czyli skróconą, potoczną nazwą sieci McDonald’s. W ten sposób marka chce pokazać, że jest dumna z tego, że może działać w obrębie ich wspólnoty. Oczywiście, zmiany będą tymczasowe, a z początkiem lutego wszystko powróci do normy.

3. Dodge z poczuciem humoru

Co jest potrzebne do stworzenia przełomowego, kompaktowego samochodu? Mądrzy ludzie, wielkie idee, zdrowe poczucie humoru i dużo, dużo kawy. To wszystko z pewnością znajdziecie w nowej kampanii samochodu Dodge Dart pt. „How To Change Cars Forever”, która w interesujący sposób ujawnia sekrety idealnej marki.

4. Pomysł godny prezydenta

I na zakończenie kampania, która okazała się najbardziej skutecznym zabiegiem: promocyjnym, PR, wizerunkowym i marketingowym ostatniego roku…

To by było na tyle. Jeśli chcecie pochwalić się swoimi kampaniami piszcie, jeśli chcecie polecić mi jakiś pomysł wyślijcie maila na adres: kontakt@pr-owiec.pl

Może Ci się również spodoba