29 PR-asówka

Kolejny tydzień i kolejna PR-asówka. Będzie o agencji Lemon Sky, o kampanii promocyjnej Heinekena zorganizowanej w Polsce, o kontrowersyjnej aplikacji Avivy i wiele, wiele najnowszych promocji. Zapraszam.

29 PR-asówka

Tygodnie lecą jak zwariowane, a ja ostatnio tylko narzekam na nadmiar rzeczy, które muszę zrobić – choć wydaje mi się, że nadal za mało piszę. Ale to się zmieni i w kolejnym tygodniu przekonacie się, czym byłam tak zajęta. Teraz wróćmy do poprzednego tygodnia i kolejnej PR-asówki:

1. VML Poland rozwija swoje struktury odpowiedzialne za kampanie realizowane z blogerami i liderami opinii.

http://media2.pl/reklama-pr/105331-VML-stawia-na-kampanie-z-blogerami-i-liderami-opinii.html

2. Lemon Sky z nowym klientem. Agencja wygrała przetarg na realizację strategii komunikacji Tymbark na Facebooku. Główne założenie komunikacji marki to wykorzystanie wyjątkowego bohatera – Kapsla Tymbark. Wokół niego tworzony będzie content i zaangażowanie fanów.

Tylko pozazdrościć obsługi tylu fajnych marek.

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=126559&rob=Lemon_Sky_social_mediowo_z_Tymabrkiem

3. HTC rusza z nową kampanią marketingową, w którą zaangażowany został hollywoodzki aktor – Robert Downey Jr. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Here’s to change” (Oto zmiany), które jest akronimem nazwy HTC.

Nowa kampania jest największą inwestycją marketingową w całej, 17-letniej historii marki HTC.

http://media2.pl/reklama-pr/105238-Aktor-Robert-Downey-Junior-w-nowej-kampanii-HTC-wideo.html

4. Ponad 8,7 mln zł przychodów Grupy Kapitałowej Socializer w I połowie 2013 roku.

http://nowymarketing.pl/a/2072,ponad-8-7-mln-zl-przychodow-grupy-kapitalowej-socializer-w-i-polowie-2013-roku

5. W podsumowaniu nie może również zabraknąć tego felietonu, z którym nie sposób się nie zgodzić:

http://facet.onet.pl/hasztagi-samojebki/plc52

6. Zamiast Guarana Communications, od teraz – Guarana PR. Katowicka agencja postanowiła nie tylko zmodyfikować swoją nazwę, ale także cały wizerunek i ofertę. Za decyzją stoją 5-urodziny firmy, ale także nowa strategia katowickiej agencji.

http://media2.pl/reklama-pr/105178-Rebranding-agencji-Guarana-PR.html

7. Jak przenieść swój marketing i serwis www na smartfony i tablety i uchronić się od spadków w wynikach wyszukiwania? Już 26 września w Warszawie odbędzie się Kongres Marketingu Mobilnego – 100% konferencja w formie warsztatów.

http://nowymarketing.pl/a/2071,kongres-marketingu-mobilnego-wzywa

8. Polska kampania ciastek Oreo adaptowana na zagranicznych rynkach.

www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/42525,Polska-kampania-ciastek-Oreo-adaptowana-na-zagranicznych-rynkach

9. Aplikacja Avivy, za pomocą której można oszacować, ile wyniesie odszkodowanie za uszkodzenie poszczególnych części ciała, wzbudziła kontrowersje:

http://www.aviva.pl/w_potrzebie.html?utm_source=social&utm_medium=facebook&utm_campaign=lp&utm_content=post&utm_product=NNW

Jak dla mnie to fajna aplikacja, która przedstawia usługi ubezpieczeniowe, i tyle.

news_42523_big2

http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/42523,Aplikacja-Avivy-z-lalka-wudu-budzi-kontrowersje

10. DirecTV – amerykańska platforma telewizji cyfrowej, wypuściła filmik promujący usługę umożliwiającą oglądanie w niedzielę każdego meczu ligi amerykańskiego footballu NFL na komputerze, tablecie, a nawet na telefonie. W spocie pojawiają się dwaj utytułowani zawodnicy NFL – Bracia Manning, czyli Peyton Manning i Eli Manning.

11. Cztery największe amerykańskie sieci komórkowe – AT&T, Verizon, T-Mobile i Sprint – połączyły siły, by przygotować kampanię społeczną pod hasłem „It Can Wait” (To może zaczekać), której celem jest przekonanie ludzi, by nie wysyłali SMSów w trakcie prowadzenia samochodu.

12. Magazyn „Billboard” postanowił sprawdzić prawdziwych fanów i nagrodzić ich darmowymi magazynami. Wystarczyło podpiąć swojego iPoda do specjalnej maszyny i mieć więcej niż 20 piosenek muzyka, który znajdował się na okładce magazynu.

13. Heineken z czwartym epizodem swojej kampanii „Dropped” w Polsce! Zobaczcie jak niczego nieświadomy uczestnik kampanii przeżył wyjazd do naszego kraju:

http://www.adnews.com.au/campaign/dropped-poland

Pozdrawiam,

PR-owiec

Może Ci się również spodoba