19 PR-asówka

Jest niedziela, jest i PR-asówka. W kolejnym podsumowaniu gościnnie wystąpi Bradley Cooper, ale nie zabraknie również bardziej przyziemnych newsów i oczywiście najlepszych kampanii promocyjnych. Zapraszam!

19 PR-asówka

19 PR-asówkę zaczęłam pisać dla Was dokładnie wczoraj o godzinie 24. Dziś tylko publikuję. Nie mam czasu ostatnio na bloga i FB. Po pracy lecę na mieszkanie remontować, sprzątać i tak w kółko. Na szczęście jeszcze trochę i będę na swoim. Także wybaczcie, że zaniedbuję bloga… Choć naprawdę staram się żeby oprócz PR-asówki coś się na nim zawsze w tygodniu pojawiło. Ale dosyć tego, dziś mam dla Was kilka przydatnych artykułów, nowinek i oczywiście najnowszych kampanii promocyjnych. Startujemy!

1. Agencje z TBWA \ GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR poszukują młodych, zdolnych i kreatywnych adeptów reklamy i public relations. Dzięki kolejnej edycji konkursu Young Bloods wybrani kandydaci będą mieli szansę dowiedzieć się, na czym polega praca w agencji reklamowej.

Warto? Pewnie, że tak!

306905_581178845247175_1021912766_n

https://www.facebook.com/TBWAWarszawa/app_342307385892655

2. Po raz trzeci Karol Paciorek i Włodek Markowicz organizują charytatywną akcję dla domu dziecka. Tym razem do współpracy zaprosili także Radka Kotarskiego (prowadzącego Polimaty) oraz Tytusa Hołdysa. Więcej o akcji Prawdziwi Dżentelmeni Pomagają dowiecie się z filmiku promocyjnego:

https://www.facebook.com/CzterechDzentelmenow

3. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Związek Firm Public Relations oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podjęły decyzję o powołaniu wspólnego biura.

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=38687

4. Słyszeliście, że studenci z USA przekształcili Volkswagena Karmanna Ghia w samochód, który napędza się dzięki mediom społecznościowym? Jeśli nie ma wystarczająco lajków czy tweedów samochód po porostu przestaje jechać. Niemożliwe? Zobaczcie sami: http://bit.ly/12JrFof

5. Możliwość docierania do jasno sprecyzowanych grup docelowych – to największa zaleta Internetu jako narzędzia komunikacji marketingowej zdaniem specjalistów od działań online. Angażowanie odbiorców ma według nich znacznie mniejsze znaczenie – wskazują wyniki badania Social Science, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z Marketingiem przy Kawie.

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=38684

6. Jakie są najpopularniejsze polskie kanały marek na YouTube? NowyMarketing wraz z IRC przygotował ciekawe zestawienie najczęściej oglądanych kanałów markowych:

http://nowymarketing.pl/a/1594,najpopularniejsze-marki-na-youtube-w-polsce-miniraport-nowegomarketingu-i-irc

7. Japońska agencjia reklamowa – Dentsu Tokyo zdradza „najlepiej strzeżony” sekret udanych japońskich reklam. Warto go poznać:

8. Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka Nescafe Gold, należąca do firmy Nestle, wystartowała z ogólnopolską kampanią promocyjną. Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję Publicis.

http://media2.pl/reklama-pr/103018-Nowa-kampania-Nescafe-Gold-dla-kochajacych-kawe-wideo.html

9. Trudno wyobrazić sobie dzisiejszą blogosferę bez niego. 27 maja swoje 10. urodziny obchodził WordPress – jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią. Krótkie podsumowanie w formie infografiki przygotowała strona nazwa.pl:

http://nowymarketing.pl/a/1590,wordpress-obchodzi-10-urodziny-infografika

10. W tym tygodniu poznaliśmy również laureatów tegorocznej edycji konkursu PRaktykuj za Granicą. Staż w londyńskim biurze agencji Fleishman-Hillard wygrała studentka Uniwersytetu Warszawskiego Nikola Ciesielska. Konkurs organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów już od 10 lat pomaga rozpocząć karierę studentom zainteresowanym PR-em.

http://www.instytut.com.pl/aktualnosci/info?itemId=124758

11. Polecam również dobry artykuł na temat content marketingu. Poznajcie 7 sposobów, dzięki którym wpłyniecie na wzrost zaufania do swojej marki:

http://nowymarketing.pl/a/1593,trust-is-the-king-7-sposobow-na-content-marketing-ktory-wplynie-na-wzrost-zaufania-do-twojej-marki

12. Jeśli jeszcze ktoś nie słyszał, to Facebook wprowadził nową, przydatną zmianę. A mianowicie znacznik: „Zweryfikowana strona”, który zapewnia autentyczność danego profilu. Bardzo dobra zmiana, dziwię się, że tak późno ją wprowadzono. Znacznik „Zweryfikowana strona” posiadają tylko najbardziej popularne strony na Facebooku.

425326_193925820762156_1303649088_n

13. 1 czerwca ruszyła kampania „Chroń Dziecięce Uśmiechy” z gumami Orbit. W trakcie akcji dzieci w wieku 6-12 lat z najbiedniejszych województw w Polsce, będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych.

http://media2.pl/reklama-pr/103019-Rusza-kampania-Chron-Dzieciece-Usmiechy-z-gumami-Orbit.html

14. Na konferencji w MSW zostało przedstawione nowe logo Policji. Konkurs na znak graficzny to jeden z etapów programu standaryzacji komend i komisariatów Policji.

ce6513e2-c46e-11e2-8c93-0025b511229e

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=124700

15. Coca-Cola z kolejną odsłoną kampanii „Podziel się radością”. Tym razem promocja opiera się na prostym, ale bardzo fajnym pomyśle dzielenia się z przyjaciółmi puszkami. Akcja została przeprowadzona w Singapurze.

16. W tym tygodniu na moim blogu pojawił się wpis dedykowany wszystkim tym, którzy chcą rozpocząć przygodę z blogowaniem oraz dowiedzieć się coś więcej na temat blogów:

http://pr-owiec.pl/porozmawiajmy-o-blogach-cz-i/

17. Niderlandzka Organizacja Turystyczna VisitHolland, holenderski flagowy przewoźnik lotniczy KLM, miasto Amsterdam, a także lotnisko Schiphol pod Amsterdamem zjednoczyły siły, by wypromować Holandię wśród Amerykanów. Kampania ma na celu pokazać, że Holandia jest oryginalnie „cool”, bo wiele trendów, które obecnie podbijają USA, w Holandii od dawna są codziennością – organiczna żywność, aktywny styl życia, ekologiczna energia, swoboda obyczajowa… i wszyscy mówią tam po angielsku… no może nie wszyscy:

18. I czas na najlepszą kampanię tygodnia. Uprzedzam reklama, którą wybrałam nie jest pomysłowa ani zabawna, ale pojawił się w niej Bradley Cooper. Wybór mój jest więc uzasadniony:

19. Dobra, ale tak na serio to polecam bardziej realną wersję faceta, który nie ewoluuje tak szybko jak inteligentne telewizory Samsunga:

To już koniec PR-asówki. Udostępniajcie, lajkujcie, docencie, że siedziałam nad tym wpisem wczoraj do 1:30 w nocy 🙂 To się nazywa poświęcenie!

Pozdrawiam,

PR-owiec

Może Ci się również spodoba